چهارمحال و بختیاری/

منتخب مجلس ،چهره ماندگار مدیریت کسب و کار شد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۲:۰۵
کد خبر: ۳۹۴۴۶۷
منتخب مجلس ،چهره ماندگار مدیریت کسب و کار شد
منتخب مردم شهرستانهای شهرکرد بن و سامان، در کنفرانس مدیریت راهبردی کسب و کار ایران ،به عنوان چهره ماندگار مدیریت کسب و کار کشور انتخاب شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ اردشیر نوریان ،در این کنفرانس که با حضور شرکت های برتر در حوزه های مختلف برگزار شد، بر اساس پارامترهای ارزیابی هیات های علمی و با توجه به سوابق مدیریتی و همچنین آرا داوران موفق به دریافت نشان و تندیس چهره ماندگار مدیریت کسب و کار کشور شد.

منتخب مردم شهرستانهای شهرکرد ، بن و سامان و مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد تهران در مراسم اختتامیه کنفرانس مدیریت راهبردی کسب و کار ایران گفت:شرکت نوسازی عباس آباد با تکیه بر اصول برنامه ریزی های دقیق کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ، رعابت اصول و اخلاق ، پویایی و خلاقیت و همچنین چینش نیروی انسانی بر اساس استعداد و ظرفیت ها در سه سال گذشته موفق به کسب عناوین و جایزه های بزرگ ملی و بین المللی شده است.

به گفته وی،کسب جایزه جهانی مدیریت پروژه ، جایزه خشت طلایی سازمان ملل متحد ، انتخاب شرکت نوسازی عباس آباد به عنوان شرکت ماندگار کشور در عرصه احداث و انرژی، جایزه جهانی A+ نیویورک و نشان عالی مدیر سال کشور افتخارات بزرگ ملی و بین المللی است که بدون شک این شرکت را زمره شرکت های برتر کشور بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی قرار داده است.

به گزارش برنا،شرکت نوسازی عباس آباد وابسته به شهرداری تهران است که مدیرعامل آن را منتخب مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن بر عهده دارد.

این کنفرانس در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در یکشنبه شب ،بیست و نهم فروردین ماه برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز