فعالیت دبیرخانه سند توسعه راهبردی شهر اردبیل آغاز شد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰:۴۰
کد خبر: ۳۹۴۵۷۰
فعالیت دبیرخانه سند توسعه راهبردی شهر اردبیل آغاز شد
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل: سند توسعه راهبردی شهر اردبیل با چشم انداز برنامه بلند مدت شهری و اهداف کلان توسعه شهری تدوین می شود.

به گزارش برنا، یوسف محمدی در دومین جلسه تهیه و تدوین سند توسعه راهبردی شهر اردبیل که در محل دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری با حضور اعضاء کمیته تدوین تشکیل شد، اظهار کرد: هم زمان با برگزاری این جلسه، فعالیت دبیرخانه سند توسعه راهبردی با تهیه و تدوین مرحله اول سند و مطالعه و تطبیق اهداف آن با طرح های فرادست آغاز گردید.

وی تصریح کرد: مطالعه ویژگی های اولیه شهر اردبیل و انطباق آن با چشم انداز برنامه بلند مدت شهری و اهداف کلان توسعه شهری نیز در این مجال بحث و بررسی شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل در این جلسه همچنین با اشاره به اهمیت  اطلاعات در تدوین این سند، گفت: این طرح باید با نیازهای خاص و واقعی شهر منطبق باشد و نسبت به گرد آوری سریع و دقیق اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه طرح از منابع معتبر اقدام شود.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از شکست طرح C.D.S (استراتژی توسعه شهری) دلایل عدم موفقیت چنین طرح هایی را غیر واقعی بودن برنامه ها، عدم ملاحظه امکانات واقعی و اجرایی ، فقدان نظام قانونی و سازمانی منسجم  و کمبود منابع مالی و سازکارهای مالی و فنی و عدم انعطاف پذیری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز