فرماندار نهاوند

ارتباط با استان سوردولوفسک می تواند ظرفیت های طبیعی نهاوند را شکوفاتر سازد

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۸:۱۰
کد خبر: ۳۹۴۷۹۹
ارتباط با استان سوردولوفسک می تواند ظرفیت های طبیعی نهاوند را شکوفاتر سازد
کریم حمیدوندگفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل خوبی در بخش صنعت از جمله سنگهای دولومیت که برای صنایع هواپیما سازی از آن استفاده می شود و همچنین گردشگری برخوردار است که ارتباط با استان سوردولوفسک می تواند این استعدادهای طبیعی را شکوفاتر سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار نهاوند در دیدار با وزیر فرهنگ روسیه گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل خوبی در بخش صنعت از جمله سنگهای دولومیت که برای صنایع هواپیما سازی از آن استفاده می شود و همچنین گردشگری برخوردار است که ارتباط با استان سوردولوفسک می تواند این استعدادهای طبیعی را شکوفاتر سازد.

کریم حمیدوند افزود: شهرستان نهاوند دارای مجموعه گردشگری و همچنین رودخانه های دائمی است که به این خاطر به شهر سرابها معروف است که می تواند پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر باشد .

وی افزود: علاوه بر داشتن طبیعت زیبا این شهرستان از قدمت تاریخی و غنای فرهنگی برخوردار است که بخشی از تمدن کهن ایران زمین در آن شکل گرفته است.

وی افزود: سرابهای گاماسیاب ، گیان ، فارسبان و تپه توریستی بام نهاوند از مهمترین جاذبه های گردشگری هستند که می توانند گردشگران زیادی را به خود جذب نمایند .

فرماندار نهاوند از فرهنگ به عنوان زیر بنای توسعه یاد کرد و گفت: زیر بنای کار اقتصادی از فرهنگ سالم نشات می گیرد و اگر فرهنگ یک ملت ساخته شود اقتصاد هم آباد می شود .

وی در پایان اظهار امیدواری نمود که این دیدار بتواند زمینه های همکاری بیشتر بین استان سوردولوفسک و شهرستان نهاوند در بخشهای فرهنگی ، گردشگری و صنعتی فراهم سازد .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز