مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین:

آتش نشانی قزوین جایگاه مطلوبی در کشور دارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۵:۵۹
کد خبر: ۳۹۵۰۱۷
آتش نشانی قزوین جایگاه مطلوبی در کشور دارد
ذوالقدر: سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین یکی از بهترین سازمان های سطح کشور است شما آتش نشانان با توان علمی و جسمانی و روحیه پهلوانی خود در عرصه های ملی و بین المللی نشان داده اید که شهر قزوین جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نخستین مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در سال جدید به میزبانی ایستگاه شماره 4مینودر و با محوریت اعلام برنامه های پیش روی سازمان در سالجاری و تجلیل از 30سال تلاش و کوشش یک آتش نشان و 20قهرمان مسابقات آتش نشانان کشور برگزار شد.

2

مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در صبح روز دوشنبه سی ام فروردین ماه با حضور مدیرعامل و پرسنل عملیاتی و ستادی این سازمان در ایستگاه آتش نشانی شماره 4مینودر قزوین برگزار گردید.

ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در جریان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند آتش نشانان شهر قزوین با حضور فعال در بیش از 2716عملیات در سال94 گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین جزو یکی از بهترین سازمان های سطح کشور بوده و شما آتش نشانان با توان علمی و جسمانی و روحیه پهلوانی خود در عرصه های ملی و بین المللی نشان داده اید که شهر قزوین جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح علمی آتش نشانان گفت: از مهمترین برنامه های سالجاری برگزاری کلاس های دانش افزایی و بازآموزی ضمن خدمت برای پرسنل اداری و عملیاتی سازمان است و امیدواریم در حوزه تحصیلات تکمیلی هم شاهد حضور گسترده آتش نشانان برای ارتقاء سطح دانشگاهی آنان باشیم.

ذوالقدر در ادامه این مراسم از 30سال تلاش و کوشش آتش نشان بازنشسته محمد قربانی با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد. همچنین 20نفر از قهرمانان این سازمان که در مسابقات عملیاتی ورزشی و امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور موفق به کسب مدال شده بودند با اهداء جوایز و لوح سپاس مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز