فرماندار قزوین در دیدار با قهرمانان کاراته مطرح کرد؛

برای حل مشکلات قهرمانان ورزشی آمادگی داریم

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۵:۲۵
کد خبر: ۳۹۵۰۲۹
برای حل مشکلات قهرمانان ورزشی آمادگی داریم
سید علی موسوی فرماندار قزوین در دیدار مربیان و ورزشکاران کاراته کار قزوین با تقدیر از تلاش ستودنی قهرمانان ملی؛ آمادگی فرمانداری را در رفع مشکلات آنان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید علی موسوی فرماندار قزوین در دیدار مربیان و ورزشکاران کاراته کار قزوین با تقدیر از تلاش ستودنی قهرمانان ملی آمادگی فرمانداری را در رفع مشکلات آنان اعلام کرد. در این دیدار که با حضور بهمن عسگری قهرمان تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ورزشکاران را افتخار ملی دانستند و از اینکه تمام وقت و تلاش خود را برای احتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران معطوف میکنند تقدیر نمودند.

موسوی عملکرد مربیان و مدیران ورزشی قزوین در باشگاه ها در خور تحسین دانست و ثواب دنیوی و اخروی این کار را برجسته توصیف کردند.

وی با اشاره به مراحل قانونی وضع عوارض، از نگاه مثبت اعضای کمسیون ماده 77 در تخفیف و بخشودگی عوارض باشگاه های ورزشی خبر داد.

فرماندار قزوین مشکلات و کسری باشگاه های ورزشی را زیاد دانست ولیکن آمادگی خود را در رفع مشکلات در حد توان دولت تدبیر و امید اعلام نمودند.

وی عدم استقرار اداره ورزش و جوانان در مرکز شهرستان قزوین را از عمده نارسایی ورزش شهرستان دانست که در دولت تدبیر و امید با تلاش و پیگیری فرمانداری در سال گذشته راه اندازی شد و اظهار امیدواری کرد با تلاش مدیران ورزشی روز به روز از مشکلات ورزشی کاسته شود.

در این دیدار مربیان و ورزشکاران از فرماندار قزوین خواستند تا مشکلات حاشیه ای ورزش را با رایزنی و تدبیر مرتفع نمایند، ایشان با اشاره به اینکه اداره باشگاه های ورزشی را با هزینه های شخصی و درآمدهای حداقلی نگران کننده دانستند و از اینکه ورزش هایی چون کاراته فاقد حمایت کننده مالی هستند را عامل اصلی در تشدید مشکلات مالی عنوان کردند و از مسئولین خواستند در این زمینه همراه ورزشکاران باشند.

ورزشکاران، عدم تجلیل مناسب و درخور شان قهرمانان ملی را باعث تضعیف روحیه آنان دانستند و از اینکه علیرغم تلاششان در عرصه های مختلف ورزشی و کسب مقام های ملی و بین المللی، از حمایت مسئولین ورزشی مواجه نمیشوند گلایه کردند.

از دیگر مشکلات عنوان شده عدم اشتغال ورزشکاران و نداشتن درآمد دانستند که فرماندار قزوین قول مساعد دادند تا پیگیری لازم را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز