مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

جشنواره بادبادک ها ۱۰اردیبهشت در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰:۲۹
کد خبر: ۳۹۵۰۳۲
جشنواره بادبادک ها ۱۰اردیبهشت در قزوین برگزار می شود
وزیری نژاد گفت: به مناسبت هفته شوراها،جشنواره بادبادک ها 10اردیبهشت ماه با مشارکت موسسه رفاهی تفریحی کاسپین شهرداری قزوین در مجموعه تله سی یژ قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین  در گفت و گو با رسانه ها هدف از برگزاری جشنواره بادبادک ها را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه کامان و زرشک عنوان کرد.

وی اظهار کرد: جشنواره بادبادک ها 10اردیبهشت ساعت 10صبح در ایستگاه مقصد مجموعه تله سی یژ قزوین برگزار خواهد شد، همچنین هماهنگی های لازم برای اعزام شهروندان علاقمندان به شرکت در این جشنواره صورت گرفته است، اتوبوس های هماهنگ شده ساعت 8:30 در ایستگاه های میدان آزادی، میدان جانبازان، میدان میرعماد، ولی عصر آماده انتقال شهروندان به مکان برگزاری جشنواره می باشند.

وزیری نژاد از علاقمندان به شرکت در جشنواره بادبادک ها خواست تا بادبادک های خود را از قبل آماده کنند و همچنین به شهروندان توصیه کرد به علت کوهستانی بودن منطقه کامان و زرشک لباس گرم به همراه داشتند باشند.

این مسئول یکی از برنامه های جذاب این جشنواره را برپایی جنگ و استیج های شاد با حضور هنرمندان مطرح استانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.

وی در پایان گفت: بادبادک های شرکت داده شده در جشنواره داوری خواهند شد و به 10نفر اول دوچرخه و به قید قرعه به 50شرکت کننده جوایزی نظیر لوازم ورزشی اهدا خواهد شد.

وزیری نژاد2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز