معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل خبر داد:

تشکیل کارگروه اصلاح و حذف سرعت گیرهای غیر استاندارد در سطح شهر

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۱:۰۴
کد خبر: ۳۹۵۱۰۴
تشکیل کارگروه اصلاح و حذف سرعت گیرهای غیر استاندارد در سطح شهر
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل از تشکیل کارگروه اصلاح سرعت گیرهای غیر استاندارد در سطح شهر با همکاری شورای ترافیک خبر داد.

به گزارش برنا از اردبیل،سیفی تصریح کرد: این کارگروه برابر دستورالعمل شورای ترافیک استان تمامی سرعت گیر های سطح شهر را از لحاظ مناسب سازی بررسی می کند و با تایید این کارگروه اقدام لازم در خصوص اصلاح ویا حذف این سرعت گیرها صورت می گیرد.

سیفی حذف برخی سرعت گیرهای غیر ضروری در سطح شهر را از جمله اقدامات این کارگروه از زمان تشکیل آن برشمرد و گفت: این سرعت گیرها در کمربندی دوم با تصمییم این کارگروه حذف شد.

این مسوول در ادامه به گزیده ای از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: خط کشی خیابان ها و ورودی های اصلی شهر و ترمیم و بازسازی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر اردبیل جزو برنامه کاری 6 ماهه اول سال این معاونت است.

سیفی اقدامات فرهنگی در حوزه ترافیک شهری را مهم عنوان کرد و افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک  شهرداری اردبیل در نظر دارد نسبت به تهیه بنر، بروشور، کتابچه های راهنما و همچنین تولید برنامه های تلویزیونی در جهت بهبود وضعیت ترافیکی شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین ازراه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل خبر داد و گفت: این مرکز تا پایان سال 95 با تجهیز ساختمان در نظر گرفته شده به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز