جابجایی۱۰ میلیون مرسوله پستی در چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۶
کد خبر: ۳۹۵۲۱۵
جابجایی۱۰ میلیون مرسوله پستی در چهارمحال وبختیاری
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از جابجایی 10 میلیون مرسوله پستی در سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حسین عنایتی افزود: از این میزان مرسوله پستی پنج میلیون و 300 هزار فقره مرسولات صادره از استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گفته وی، در سال گذشته چهار میلیون و 700 هزار مرسوله نیز وارد استان شده است.

عنایتی سرانه مرسوله پستی استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته را شش درصد عنوان کرد که نسبت به سال 93، هفت درصد رشد دارد.

مدیرکل پست استان گفت: از مجموع شاخص های عملکردی که در شرکت پست کشور ارزیابی می شود، این استان در سال گذشته رتبه 11 کشور را کسب کرد، این در حالی است که در سال 93 پست استان در رتبه 24 کشور قرار گرفت.

عنایتی افزود: هم اینک 350 واحد پستی در استان فعال است که تنها هفت درصد این واحدها دولتی و مابقی خصوصی است و 500 نفر در واحدهای پستی استان مشغول بکار هستند.

به گفته وی، 25 خط سیر توزیع مرسولات پستی در روستاها و مراکز شهرستان های استان فعال است که روزانه چهار هزار و 300 کیلومتر را برای جابجایی مرسولات پستی در استان می پیماید.

عنایتی تصریح کرد: در سال گذشته 38 هزار و 603 مورد خرید و فروش اینترنتی به ارزش 23 میلیارد ریال توسط شرکت پست در استان توزیع شد.

مدیرکل پست استان کاهش زمان جابجایی مرسولات پستی را مهم دانست و افزود: در سال گذشته در مجموع مدت زمان سیر مرسولات پستی در استان هفت درصد کاهش یافت.

عنایتی گفت: در سال گذشته ثبت نام 46 هزار کارت هوشمند ملی در 10 ایستگاه شرکت پست انجام شد.

 

نظر شما