پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور:

۹۷ درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور گاز رسانی شده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۳:۰۱
کد خبر: ۳۹۵۲۵۱
۹۷ درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور گاز رسانی شده است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده گاز در جهت اقتصاد مقاومتی و تولید کشور، گفت: 97 درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور گاز رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در آئین افتتاح طرح گاز رسانی به روستاهای منطقه سیمک کوهپایه کرمان که با حضور توحیدی فرماندار کرمان، ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه همراه بود، گفت: کارکرد نعمت گاز تنها مصارف عمومی نیست و باید از آن در جهت اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه نیاز کشور در استفاده از سوخت های با هزینه کمتر است، افزود: روستاها باید از این نعمت الهی در جهت تولید کشور و اشتغال جوانان که در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی است، استفاده کنند.

پورابراهیمی با ابراز خرسندی از افتتاح طرح گاز رسانی به منطقه سیمک کوهپایه ضمن تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان کرمان، خاطر نشان کرد: در حوزه اجرایی کار بسیار سخت است که به هر حال دولت و مسئولان شرکت گاز ان را به خوبی در کرمان انجام می دهند.

وی از گاز رسانیبه حدود  97 درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور خبر داد و گفت: با گزارش داده شده و برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 95 ، 99 درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور از نعمت گاز برخوردار می شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بعضی مناطق به دلیل کوهستانی بودن و صعب العبور بودن مسیر امکان خط انتقال بسیار سخت است که در صورت کار کارشناسی و تامین اعتبار عملیات گاز رسانی به این مناطق نیز در سال های آینده انجام می شود.

وی عنوان کرد: عملیات گاز رسانی به فیض آباد راور تا چند ماه آینده به اتمام رسیده و در منطقه عرب آباد و سه کنج ماهان نیز خط انتقال گاز رسانی در حال انجام است.

پورابراهیمی از تعطیلی عملیات گاز رسانی به منطقه چشمه گز و کوه باداموئیه بخش مرکزی کرمان انتقاد کرد و گفت: این پروزه تامین اعتبار شده و مشکلی با بحث هزینه ای ندارد ولی سال هاست که بدلیل مشکلات پیمانکاری متوقف شده است.

وی تصریح کرد: این گلایه ما است که به وزیر نیرو هم انتقال داده می شود و شایسته است مسئولان شرکت گاز و فرماندار محترم هر چه سریعتر نسبت به تعویض پیمانکار اقدام کرده تا مردم این مناطق نیز از این نعمت الهی برخوردار شوند.

گفتنی است آئین افتتاح گاز رسانی به روستاهای منطقه سیمک کوهپایه با حضور حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان نیز همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز