مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان به علت انجام عملیات راهداری

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۹:۳۳
کد خبر: ۳۹۵۲۵۶
محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان به علت انجام عملیات راهداری
مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از وجود محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد و بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان، کیلومتر 4 محور نیشابور – کاشمر از دوم تا دهم اردیبهشت ماه 95 به علت نصب سنسور تردد شمار از ساعت 8 تا 17 دارای محدودیت ترافیکی است.

 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین از اجرای عملیات روکش آسفالت از ابتدا تا کیلومتر 25 در لاین برگشت محور قوچان – فاروج خبر داد و افزود: محدودیت ترافیکی در این محور از 4 اردیبهشت ماه 95 و از ساعت 7 تا 19 آغاز  می شود و تا 4 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

در این گزارش آمده است: عملیات روکش آسفالت گرم از ابتدا تا کیلومتر 15 محور گناباد – بجستان از تاریخ 5 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود و این محور تا 5 مردادماه 95 از ساعت 7 تا 19 دارای محدودیت ترافیکی است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات یاد شده بدون انسداد محور بوده و عبور ترافیک همزمان با اجرای عملیات انجام می شود؛ از تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند درخواست کرد ضمن رعایت احتیاط لازم،  قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

 

 

نظر شما