قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور:

استان کهگیلویه بویراحمد میزبان مسابقات دوجرخه سواری قهرمانی کشور

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۶:۵۹
کد خبر: ۳۹۵۲۷۹
استان کهگیلویه بویراحمد میزبان  مسابقات دوجرخه سواری قهرمانی کشور
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد : استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری برنا؛در این دیدار که در محل این فدر اسیون برگزار شد ،جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون  از هیئت دوچرخه سواری استان ،پتانسیل موجود در این رشته در استان را خوب و بالقوه توصیف نمود و خواستار حمایت بیشتر از این رشته در استان شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان به برگزاری توربین المللی دوچرخه سواری در استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره و از ظرفیت و پتانسیل خوب جغرافیایی و اقلیمی استان در برگزاری تورهای بین المللی و مسابقات قهرمانی خبر داد .

ایزد پور به نقش آموزش در توسعه و رشد این رشته اشاره و ضمن تشکر از تلاش رئیس و اعضای هئیت دوچرخه سواری استان ،خواستار حمایت بیشتر فدراسیون در برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه بانوان و آقایان شد .

مدیر ارشد ورزش استان پتانسیل موجود و استفاده از ظرفیت های این استان در مسابقات قهرمانی کشور خصوصا در بخش جاده و کوهستان را یاد اور شد و خواستار برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش جاده و کوهستان و برگزاری کارگاههای آموزشی توسط مربیان فدراسیون در استان شد.

قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور نیز تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در فدراسیون و برگزاری این نشست ،استان کهگیلویه وبویراحمد را یکی از استانهای خوب و دارای پتانسیل ،امکانات جاده ای و زیر ساختی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و کوهستان ذکر نمود و از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور در این استان خبرداد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور به ظرفیت خوب جغرافیایی استان کهگیلویه بویراحمد در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خصوصا در دو بخش جاده و کوهستان اشاره و بیان داشت:برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در سال 1390 این نوید و امیدواری را به ما مسئولین فدراسیون میدهد که باز شاهد برگزاری یکی از تورهای بین المللی در این استان باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز