مهاجم خیبر خرم آباد:

شکست در برابر فجر سپاسی را جبران می کنیم /خیبر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۵:۲۲
کد خبر: ۳۹۵۳۰۸
شکست در برابر فجر سپاسی را جبران می کنیم /خیبر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد
هافبک ومهاجم جوان وبا آینده خیبر خرم آباد گفت :شکست در برابر فجر سپاسی را جبران می کنیم وخیبر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمود قا ئدرحمتی هافبک جنگنده  وتکنیکی ۸ گله تیم خیبر خرم آباد  این تیم درمورد بازی با داماش گفت در گفتگوی اختصاصی با برناگفت :بازی باداماش بازی خیلی فیزیکی بود. اوایل بازی کمی بی‌برنامه بودیم و متاسفانه در اوایل بازی گل خوردیم.

وی افزود: ولی رفته رفته بر بازی مسلط شدیم وتوانستیم جبران مافات کرده و به گل برتری برسیم. بعداز گل برتری موقعیت‌های زیادی رو از دست دادیم. اگر در ضربات اخر دقت می‌کردیم بااختلاف گل زیاد این تیم را شکست می‌دادیم. 

وی افزود: بازم خداروشکرتوانستیم۳امتیازرا بدست آوریم.

قایدرحمت درباره مشکلات مالی تیم گفت: واقعا این روز‌ها که تیم هم خوب بازی می‌کند وهم نتیجه گیری عالی بوده کسی نیست مشکلات مالی تیم را حل کند. واقعا شرایط خیلی برای ما سخت شده و ۳ماهه دریافتی نداشته وبچه‌ها باغیرت وتعصب مثالزدنی بزی می‌کنند.

وی افزود: بازی هفته آینده با فجر سپاسی بازی بسیار مهمی برای فجر وما خواهد بود هم فجر که برای صعود تلاش می‌کند هم ما که اختلاف امتیازمان با پایین جدول را زیادکرده  وامیدوارم بتوانیم بادست پر از شیراز برگردیم.

ودر پایان از کادر مدیریتی باشگاه وکادر فنی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم واز هواداران خونگرم خیبر که در گرما وسرما ما را حمایت کردند بسیار تشکر وقدر دانی کرده وامیدوارم در فصل آینده خیبر برای صعود به لیگ بر‌تر با حمایت هواداران ومسئولان راهی مسابقات شود.

مصاحبه :سیامک کوهگرزاده برنا لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز