ترکان: ایلام نیازمند احداث خانه صنعت توانمند است

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۰:۵۳
کد خبر: ۳۹۵۳۲۶
ترکان: ایلام نیازمند احداث خانه صنعت توانمند است
مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: این استان نیازمند احداث خانه صنعت توانمند با مجموعه ای از سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-اکبر ترکان روز پنجشنبه در نشست امضا تفاهم نامه ساخت هتل پنج ستاره شهر ایلام در محل استانداری افزود: در این استان افراد توانمند و ظرفیت های زیادی وجود دارد که می توان در تشکیل و تقویت خانه صعنت تاثیرگذار باشند.
وی مجموعه سازمان نظام مهندسی ایلام را ظرفیت مناسبی برای توسعه استان دانست و گفت: این سازمان در ایلام دارای تشکل مناسب هم از نظر علمی و هم مالی بوده که می تواند منشا خدمات فراوان باشد.
مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور همچنین بر احداث باشگاه مهندسان در این استان تاکید کرد و گفت: با تشکیل این باشگاه می توان خدمات لازم و گسترده ای به صنف مهندسان ارائه کرد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی نیز در این نشست گفت: این استان به اندازه نقشی که در نظام و انقلاب داشته خدمت لازم را دریافت نکرده و در این زمینه لایق دریافت خدمت است.
حامد مظاهریان با بیان اینکه موسسه ها و بنگاه های اقتصادی علاوه بر مسئولیت های ذاتی مسئولیت های اجتماعی هم بر عهده دارند افزود: چنانچه سودی در امور مهندسی توسط نظام مهندسی حاصل شود تنها مختص مهندسان نبوده و در خدمت مردم همان منطقه قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: مهندسان باید در انجام امور کاری و رسالت خود ایمنی، رفاه و آسایش مردم و صرفه اقتصادی را رعایت و به اصول کاریشان وفادار باشند و مجموعه نظام مهندسی با هدف ارائه خدمات به مردم فعالیت می کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ایلام نیز در این نشست گفت: توانمندی مهندسان این استان در حدی است که خدمات فنی و مهندسی را به کشور همسایه عراق ارائه می دهند.
منصور بهادری بیان کرد: این امر هم هم منبع درآمدی برای اقتصاد استان بوده و هم در معیشت مهندسان تاثیرگذار است.
وی با ذکر تفاهم استانداری ایلام و نظام مهندسی برای ساخت هتل درایلام ابراز امیدواری کرد که این هتل پنج ستاره ایلام در مدت 2سال با بهترین کیفیت ممکن احداث شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز