کشف ۶۰۰ کیلوگرم زغال بلوط در شهرستان لردگان

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰:۴۴
کد خبر: ۳۹۵۴۲۹
کشف ۶۰۰  کیلوگرم زغال بلوط در شهرستان لردگان
رئیس اداره منابطع طبیعی شهرستان لردگان ،از کشف 600کیلوگرم زغال بلوط از متخلفان خبر داد.

به گزارش برنا از لردگان؛ ایمان اسکندری با اعلام این خبر گفت: ماموران منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان از 10وانت بار 40 گونی زغال بلوط کشف و ضبط کردند.

وی گفت: طی تماس های مردمی در خصوص احداث کوره های زغال در بخشهای مرکزی و رودشت از توابع شهرستان لردگان و حسب دستور قضائی به همراه مامورین انتظامی به محل گزارش رفته و این میزان زغال را کشف کردند.

وی با اشاره اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند افزد: شهروندان چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و زغال در سطح شهرستان اطلاعاتی دارند، مراتب را از طریق تماس 1504 به صورت رایگان و یا به شماره تلفن 34442636 اداره منابع طبیعی شهرستان لردگان اطلاع دهند.

اسکندری افزود: قطع و حمل درختان جنگلی بدون پروانه حمل، جرم است و خودروهای حامل چوب که فاقد مجوز حمل باشند، توقیف می شود.

به گزارش برنا، جنگل های زاگرس در چهارمحال وبختیاری در سال های اخیر با عوامل تخریب روبروست و تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگل های زاگرس از عوامل اصلی و تشدید کننده تخریب این منابع به شمار می‏‎رود.

از مجموع مساحت چهارمحال وبختیاری حدود یک میلیون و 400 هزار هکتار آن معادل 86.4 درصد عرصه منابع ملی شامل جنگل و مراتع است، از این میزان حدود 307 هزار هکتار را پوشش جنگلی تشکیل می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز