آیت الله سعیدی:

ایستادن در برابر آمریکا بهترین روش است/آمریکا در موضوع برجام بدعهدی کرده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۶:۲۰
کد خبر: ۳۹۵۵۰۹
ایستادن در برابر آمریکا بهترین روش است/آمریکا در موضوع برجام بدعهدی کرده است
امام جمعه قم گفت: ایستادن در برابر این دشمن زیاده خواه و مکار بهترین روشی است که بارها و بارها از آن جواب گرفته ایم و باید به آن پایبند باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سعیدی امروز جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه قم طی سخنانی با اشاره به تقوای الهی گفت: تقوا امر بسیار مهمی است که ما را به خدا نزدیک می کند و باید برای رضای خداوند گناه نکنیم.

وی عنوان داشت: همچنین در این ایام سالروز شهادت فرماندهان سپاه و ارتش را داریم که یاد و خاطره همه آنها را گرامی می داریم.

آیت الله سعیدی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: این روز مهمی است که امیدواریم شوراها به امر معماری اسلامی در شهرها توجه کنند.

امام جمعه قم با اشاره به ولادت حضرت علی(ع) گفت: باید همواره این بزرگ مردم درس بگیریم و ایشان به عنوان اولین شخص مرد بود که به پیامبر و اسلام ایمان آورد.

وی گفت: ولادت ایشان در کعبه بود و نه قبل و نه بعد از ایشان این سعادت نصیب هیچ کسی نشده است و از نظر علمی در مقامی است که هیچ کس در چنین مقام و رتبه ای نبوده است.

آیت الله سعیدی بیان داشت: ایشان رزمنده ای است که در تمام عرصه ها یار و یاور اسلام بود و قهرمان جنگ ها بود و از سوی دیگر در حمایت از ایتام و مظلومان برترین انسان ها بود.

امام جمعه قم با اشاره به احیای اعتکاف گفت: این موضوع از برکات نظام اسلامی بود و شاهد هستیم که به چه میزان جوانان از این امر استقبال می کنند.

وی عنوان داشت: کسانی که به اعتکاف می روند قدر خود را بدانند و همواره به دعاها و اعمال آن توجه کنند و با حضور جوانان در اعتکاف تیر دشمن به سنگ خورد.

آیت الله سعیدی به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر ما در برابر استکبار کوتاه آییم آنها جلوتر می آیند و می خواهند بر علیه ما اقدام کنند.

وی گفت: زمانی آنها می گفتند که مسائل هسته ای و حال که ثابت شده باز هم بهانه می آورند، امروز 90 روز از برجام می گذارد اما آمریکا هیچ به تعهدات خود عمل نمی کند.

امام جمعه قم گفت: دشمن ما عهد شکن است و باید از آنها انتقاد کرد، مسئولان ما برای تحقق برجام زحمت کشیدند اما هنوز از برجام استفاده نکرده ایم آنها مسائل دیگری را مطرح می کنند.

آیت الله سعیدی افزود: ایستادن در برابر این دشمن زیاده خواه و مکار بهترین روشی است که بارها و بارها از آن جواب گرفته ایم و باید به آن پایبند باشیم.

وی گفت: امام راحل فرمودند که مثل آمریکا مثل سگ است، سگ وقتی کسی را تعقیب می کند اگر آن سگ بایستند آن سگ کاری نمی کند اما اگر آن فرار کند باز هم او می آید و آمریکا هم همین گونه است.

امام جمعه قم گفت: اگر صبر نکرده ایم و ایستادگی نکرده و عوض توکل به خداوند به دشمن تکیه کردیم، مشکلاتی برای ما به بار خواهد آورد و نباید درخت مقاومت خشکانده شود.

آیت الله سعیدی افزود: در ایران تنها موضوع ایستادگی در برابر آمریکا است و شعار برخواسته از شعور ملت ما این است که مرگ بر آمریکا.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز