نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

ورزش زورخانه ای یک عبادت است/عمل به سیره اقتصادی امام علی (ع) در تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشاست

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۹۵۶۱۲
ورزش زورخانه ای یک عبادت است/عمل به سیره اقتصادی امام علی (ع) در تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشاست
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عمل به سیره اقتصادی امام علی (ع) در تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشاست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی با حضور ورزشکاران بسیجی استان  در سالن شهید نعمت الهی برگزارشد.
این مراسم به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل ع استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد و هیئت زورخانه ای و پهلوانی بسیج سپاه استان لرستان برگزارشد.
در این مراسم جمعی از مسئولان ارشد استان نیز حضورداشتند.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان گفت: در سالی که از جانب رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، عمل به سیره اقتصادی امام علی (ع) در تحقق این شعار راهشاست.

وی با بیان اینکه عمل به سیره امام علی (ع) در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دیگر اثرگذار است، افزود: افتخار ما علی(ع) است و کسی مانند این امام همام نبوده، نیست و نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام علی(ع) شخصیتی است که دارای افتخارات منحصر به فردی است و از طرفی هیچ کس ویژگی هایی را که او دارد را برخوردار نیست گفت: امام علی از این حیث دارای ویژگی های منحصذ به فردی است که ولادتش در کعبه بوده است و این در حالی است که در طول تاریخ بشریت کسی در کعبه که پاک ترین نقطه روی زمین است به دنیا نیامده است.

میرعمادی با بیان اینکه امام علی(ع) در عبادت منحصر به فرد بوده و در واقع اولین کسی است که اسلام آورده و نماز خوانده است اظهار کرد: نام امام علی(ع) غرور آفرین و نشانگر همه کمالات است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس به اندازه علی(ع) خدا را عبادت نکرده است تصریح کرد: در شهامت و شجاعت کسی مانند امام علی (ع) نیست در واقع امام علی (ع) نماد شجاعت، شهامت، دلاورمردی و غیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان کفت: هیچ کس مانند امام علی(ع) در میدان جنگ، جهاد نکرده و کسی به مانند علی(ع) دانش نداشته است در واقع امام علی (ع) دروازه علم بوده و در علم، عبادت و عدالت کسی مانند او نبوده است.

میرعمادی با بیان اینکه امام علی(ع) مظهر عدالت بوده به گونه ای که از نظر امام حکومتی که عدالت نداشته ارزشش از یک لنگ کفش کهنه هم کمتر بوده است بیان کرد: امروز سیره امام علی (ع) در اداره حکومت و اجرای عدالت الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) الگوی عدالت، عبادت، سیاست، حکومت و جوانمردی است، ادامه داد: قداست ورزش زورخانه ای علی رغم سابقه طولانی که این ورزش دارد به دلیل اقتدای ورزشکاران این رشته به امام علی (ع) است.

نماینده ولی فقیه گفت: ورزش زورخانه ای یک عبادت است؛ چرا که با نام خدا، رسم امام علی (ع) و منش جوانمردی و غیرت همراه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز