شبکه آب شرب روستاهای مناطق سیل زده استان ایلام وصل شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۴:۵۰
کد خبر: ۳۹۵۶۵۴
شبکه آب شرب روستاهای مناطق سیل زده استان ایلام وصل شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام از وصل شدن شبکه آبرسانی شرب تمام روستاهای مناطق سیل زده این استان که حدود 10 روز پیش بخاطر بارندگی های شدید و جاری شدن سیل دچار آسیب و قطع شبکه شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-نورالله تیموری  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام اعلام کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف این استان به بسیاری از تاسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان‌های دهلران، چرداول، ملکشاهی، مهران، آبدانان و ایلام خسارت وارد کرد.

وی افزود: در این حادثه که خطوط و تاسیسات شبکه آبرسانی 48 روستای استان ایلام که در جریان سیل اخیر خسارت دیده بودند، که در این مدت (10 روز) شبکه این روستاها ترمیم شد و آب شرب همه آنها وصل شد.
مدیر عامل شرکت آبفار استان ایلام یادآور شد: به دلیل وجود تجهیزات و امکانات آبرسانی روستایی در مسیر سیلاب و داخل رودخانه، امکان وصل آب تعدادی از روستاهای سیل زده وجود نداشت اما نیروهای این شرکت با تمام توان به صورت شبانه روزی برای رفع مشکل آب شرب این روستاها اقدام کرده و توانستند آب شرب این روستاها را وصل کنند.
تیموری میزان خسارت وارد شده به خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ مناطق سیل زده این استان را بین 10 تا 90 درصد اعلام کرد و گفت: این بارش ها موجب خسارت 50 میلیارد ریالی به زیرساخت ها و تاسیسات شبکه آب شرب روستایی شد که در یک جمع بندی کلی، گزارش آن به وزارت کشور و وزارت نیرو ارسال می شود.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام طی 10 روز پیش، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و مزارع کشاورزی زده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز