برگزاری هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۹۵۶۸۱
برگزاری هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر روز جمعه در هفت دور در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این هفته مسابقات 60 راس اسب در هفت دور مختلف در مسافت یک هزار متر رقابت کردند و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 12 تا 14 امتیاز بود، اسب های آرچین حبیب ایشان ، فریاد و ژیگل ناز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در دور دوم رقابت اسب های تروبرد داخلی دو ساله مبتدی برگزار شد و در پایان اسب های ریو اورکید، ریوگالکسی و کوچینی زودتر از سایر از خط پایان گذشتند و در دور سوم در میان اسب های دوخون سه ساله دارای 8 امتیاز نیز اسب ریحانا اول شد و پس از او اسب های ترکمن استوری و پالو در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

نتیجه رقابت اسب های تروبردداخلی سه تا شش ساله 16 تا 22 امتیاز در دور چهارم، برنده شدن اسب ماه مهر و کسب عناوین دوم و سوم توسط اسب های لیدیا و ریواورهان بود و در دور پنجم نیز اسب های لاست چلنج ، بنتلی و نادال در گروه اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 2تا 6 امتیاز به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

دور ششم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا چهاراساله 24 تا 32 امتیاز بود که در این دور اسب ریوبندر زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های گلاسکو و ریبل ناز دوم و سوم شدند و در دور هفتم در گروه اسب های دوخون سه ساله مبتدی نیز اسب های تندر ، براگا و گل کاکا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ 498 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز