مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر:

حامی هنر فاخر هنرمندان هستیم

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۹۵۷۰۵
حامی هنر فاخر هنرمندان هستیم
حمیده ماحوزی گفت: بوشهر قطب مهم تئاتر کشور است و باید در این زمینه مورد توجه و اهمیت زیادی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمیده ماحوزی پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه انجمن تئا‌تر استان بوشهر در جمع هنرمندان، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های جهانشیر یاراحمدی، رئیس پیشین انجمن نمایش استان گفت: سال ۹۴، مشکلات بسیار زیادی در زمینه اجرای برنامه‌های حوزه نمایش داشتیم که با کمک و تعامل همه هنرمندان توانستیم دست به دست هم، سال پررونق تئاتری را در استان رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر افزود: بوشهر قطب مهم تئا‌تر کشور است و باید در این زمینه مورد توجه و اهمیت زیادی قرار گیرد. از طرفی یکی از سیاست‌های معاونت هنری کشور در سال ۹۴، تقویت هنر نمایش در استان‌ها بود و از طرف دیگر به‌علت عدم دریافت بودجه لازم با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودیم. به همین علت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، کمتر اجرا شد ولی اجراهای عموم به سه برابر سال‌ ۹۳ یعنی از ۱۷۵ اجرا به بیش از هفتصد اجرای عموم رسیدیم. و این مهم، میسر نمی‌شد مگر با همدلی و تلاش‌های شما هنرمندان.

او در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از دیگر دستاوردهای مهم حوزه نمایش در دو سال گذشته، ثبت ۲۶ گروه تئاتری بود. در حالیکه پیش از آن، تنها ۵ گروه ثبت‌شده در استان وجود داشت. در حال حاضر ۳۱ گروه نمایش در استان ثبت شده است و ۷۰ گروه دیگر هستند که امیدواریم هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت گروه خود اقدام کنند.

ماحوزی در پایان ابراز امیدواری کرد، این انتخابات برای تئا‌تر استان بوشهر مایه پیشرفت و توسعه باشد و ما نیز تلاش می‌کنیم با بضاعتی که داریم در خدمت هنرمندان و حامی هنر فاخر آن‌ها باشیم.

لازم به یادآوری است، انتخابات هیات رئیسه انجمن تئا‌تر استان بوشهر، بعدازظهر پنج‌شنبه در محل آمفی‌تئا‌تر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با حضور مدیرکل ارشاد استان، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، دو تن از نمایندگان انجمن از مرکز و جمعی از هنرمندان حوزه نمایش استان بوشهر برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز