رئیس کمیسیون آموزش مجلس در مشهد:

۲۵ درصد بودجه کشور صرف حوزه‌های آموزشی می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۳۹۵۸۴۲
۲۵ درصد بودجه کشور صرف حوزه‌های آموزشی می‌شود
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: ۲۵ درصد بودجه کشور صرف حوزه‌های آموزشی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدمهدی زاهدی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان خراسان رضوی گفت: رهبر انقلاب دانشجویان و دانش‌آموزان را به‌ عنوان افسران جنگ نرم تشبیه نموده‌اند و از آن‌ها انتظار دارند در کنار تحصیل کار انقلابی هم انجام دهند.

وی برگزاری چنین مسابقاتی را گامی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نهفته در جوانان دانست و افزود: اگر ابعاد کار انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب را باز کنیم، حتماً یکی از مباحث آن در حوزه هنر انقلابی متصور است. یک حوزه آن می‌تواند نشر ادبیات انقلاب باشد، یا فضای مجازی یکی از مواردی است که ما می‌توانیم در آن به‌صورت فعال حضورداشته باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات رهبر از دانش‌آموزان گفت: وجود چنین مسابقاتی کمک می‌کند تا دانش‌آموزان نه‌تنها در بروز استعداد و توانمندی‌های فردی خود کار کنند، بلکه حضور در چنین اردوهایی نوعی تمرین برای مشارکت جمعی، همدلی، همراهی و چگونه باهم بودن برای آن‌هاست تا برای ورود به یک زندگی اجتماعی پس از تحصیل آماده شوند.

وی ادامه داد: شرکت در این مسابقات ضمن اینکه اولویت‌ها و توانمندی‌های فردی را در حوزه استعدادهای مختلف بروز می‌دهد، به‌نوعی آمادگی برای ورود به صحنه‌های مختلف اجتماعی و حضور بسیار پررنگ به‌عنوان افسران جوان جنگ نرم را به معرض نمایش می‌گذارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز