شرور قانون شکن گرفتار قانون شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵:۳۴
کد خبر: ۳۹۵۹۲۷
شرور قانون شکن گرفتار قانون شد
فرمانده انتظامی " جیرفت " از دستگیری شرور مسلح، سابقه دار و فراری در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " مهریار سعیدی " با اعلام این خبر گفت: این شرور مسلح که پیش از این هفت فقره ضرب و جرح با چاقو، دو فقره تیراندازی منجر به جرح شهروندان، سرقت به عنف، حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح غیر مجاز را در پرونده خود داشت تحت تعقیب بود اما به دلیل تغییر متوالی محل اختفاء تحقیقات بی نتیجه مانده بود.

این مقام انتظامی افزود: اقدامات گسترده پلیسی پیرامون شناسایی مخفیگاه متهم توسط ماموران پلیس در دستور کار قرار گرفت تا اینکه مخفیگاه وی در حاشیه شهر شناسایی و سریعاً اکیپ های عملیاتی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پس از حصول اطمینان از حضور شرور مذکور وی را در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که یک قبضه سلاح دست ساز به همراه داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی شهروندان از این اقدام قاطع، تاکید کرد: پلیس در برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز