بازگشایی و ایمن سازی محورهای ارتباطی آسیب دیده از سیل در استان ایلام

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۹:۳۳
کد خبر: ۳۹۶۰۴۸
بازگشایی و ایمن سازی محورهای ارتباطی آسیب دیده از سیل در استان ایلام
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: راهداران این اداره کل با استقرار در محورهای ارتباطی در کمترین زمان نسبت به ریزش برداری، ایمن سازی و باز بودن محورهای ارتباطی استان در جریان سیل اخیر در مناطق مختلف استان اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-نورالله دلخواه معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلاماعلام کرد: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل خسارت فراوانی به زیرساخت های راه در شهرستان های آبدانان، دره شهر، ملکشاهی، دهلران، چرداول و ایلام وارد شد. 

وی با اشاره به اینکه همه محورهای ارتباطی استان باز و تردد در آنها برقرار است، افزود: 34 اکیپ راهداران با 290 نفر از پرسنل راهداری از اوایل وقوع سیل در استان با استقرار در محورهای ارتباطی در کمترین زمان نسبت به ریزش برداری و ایمن سازی جاده ها اقدام کردند. 

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی ایلام میزان خسارت وارده به زیرساخت های راه های استان را بیش از یک هزار و 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به علت بارش های سنگین باران و همچنین جاری شدن سیل در برخی مناطق این استان به 547 دهنه پل و 240 کیلومتر از راه های این استان آسیب های جزیی تا کلی وارد شده است. 
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام در 10 روز پیش، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی و مزارع کشاورزی زده است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز