آماده باش پلیس ایلام برای ارتقای امنیت اجتماعی

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۵:۴۹
کد خبر: ۳۹۶۰۶۲
آماده باش پلیس ایلام برای ارتقای امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از آماده باش پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: مقابله با هنجار شکنان و قانون شکنان موجب امنیت بیشتر برای تمامی شهروندان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-سرهنگ فردین پیری در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان حفظ امنیت و خدمت به مردم را از مهمترین وظایف پلیس به عنوان محافظ حقوق شهروندان دانست و تاکید کرد: خدمت رسانی به شهروندان و رعایت حقوق آنان موجب ارتقای جایگاه پلیس و احساس امنیت و جلب اعتماد بیشتر برای مردم است.
وی به برگزاری مطلوب مرحله اول انتخابات اشاره کرد و خطاب به کارکنان پلیس ایلام افزود: انتخابات مرحله اول بسیار خوب انجام شد و برگ زرینی دیگری در پرونده پلیس ثبت شد اما تکمیل کننده همه این تلاش ها انجام مرحله دوم انتخابات است و این موفقیت مانند مرحله اول زمانی انجام خواهد شد که مانند مرحله اول با جدیت کارهای لازم انجام پذیرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با هشدار به مخلان نظم و امنیت نیز یادآور شد: با آمادگی کامل در راستای ارتقای امنیت درزمینه های مختلف اجتماعی در جامعه گام بر می داریم و با افرادی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند و قصد هنجارشکنی و قانون گریزی داشته باشند با صلابت و اقتدار برخورد خواهیم کرد.
سرهنگ پیری افزود: اجازه هیچگونه قدرت نمایی و عرض اندام و غیر قانونی را به هیچکس نخواهیم داد چرا که اقتدار پلیس با مشارکت مردم، امنیت پایدار را در جامعه گسترش خواهد داد. 
وی ادامه داد: پارسال برخوردهای خوب و قانونمندی در زمینه های سلبی و ایجابی با اخلالگران نظم و امنیت صورت گرفت و امسال نیز این موضوعات در قالب طرح های عملیاتی، پیشگیرانه از جمله طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ، طرح جمع آوری تجهیزات ماهواره ای و ... در دستور کار خواهد بود.
فرمانده انتظامی ایلام ولایت مداری را مهمترین ویژگی پلیس اسلامی برشمرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ عزت، اقتدار و هوشیاری از عوامل شاخص ناجا است و نیرو انتظامی باید خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی را سرلوحه ی وظایف خود قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز