طی نشستی با حضور اعضای استانی تصویب و اعلام شد؛

تشکیل شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۶:۳۸:۵۹
کد خبر: ۳۹۶۰۶۳
تشکیل شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی
سیابانی گفت: با توجه به محوربندی و تقسیم کار صورت گرفته هر کمیته در حوزه کاری خود نسبت به انجام برنامه ها به نحوشایسته اهتمام ورزد.

جلسه شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیرکل و اعضای این شورا در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید استاندار مبنی بر تشکیل شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تدوین برنامه های اجرایی با قابلیت کمی سازی و تعریف عملیاتی یک ساله با امکان ارائه گزارش پیشرفت کار، گفت: دراین راستا می بایست شرایطی ایجاد شود تا برنامه ها را در سطح خوب و مناسبی ارائه کنیم و این امر میسر نخواهد شد مگر با همکاری اعضای کمیته ها که در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده تا محورهای مورد تاکید اجرایی شود.

سیابانی افزود: برنامه ها و محورهای مورد عمل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای اجرایی کردن اقصاد مقاومتی بر اساس محورهای نوآوری مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، مشارکت های غیردولتی، دولت الکترونیک، استاد شاگردی، عدالت بنیان، اشتغال و معیشت جایگزین، مدیریت سبز، تبریز 2018 و سند تدبیر توسعه استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به محوربندی و تقسیم کار صورت گرفته، هر کمیته در حوزه کاری خود نسبت به انجام برنامه ها به نحوشایسته اهتمام ورزد.

سیابانی ادامه داد: در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به نیاز آموزشی هر منطقه، استانداردهای آموزشی را استخراج و آموزش های لازم را ارائه کنیم به عنوان مثال در خصوص محور معیشت جایگزین و با تغییر نگرش مردم در حوزه کشاورزی می توان با ارائه آموزش های لازم در رشته کشت بافت به این مهم دست یافت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز