استاندار لرستان :

انتخابات مرحله اول با تایید عمومی جامعه همراه بود

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۳:۰۴
کد خبر: ۳۹۶۱۵۱
انتخابات مرحله اول با تایید عمومی جامعه همراه بود
بدست آوردن سرمایه مهم اعتماد جامعه مهم‌ترین دستاورد در مرحله اول انتخابات است

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ،هوشنگ بازوند،استاندار لرستان در جمع معاونین استانداری و  فرمانداران شهرستان‌های استان، با بیان اینکه  قانون‌مندی، حفاظت از اعتماد مردم و تقویت مشارکت در صدر شاخص‌های انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی است گفت: رعایت اصولی مهم از جمله قانونمندی، حفاظت از سرمایه مهمی به نام اعتماد مردم، تقویت مشارکت و نشاط سیاسی از اولویت‌های مهم همه دست‌اندرکاران انتخابات مرحله دوم خواهد بود.

بازوند بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مطلوب و تلاش بی‌وقفه تمام دست اندرکاران اجرایی، بازرسی و نظارتی و در رأس آنها ستاد انتخابات و فرمانداران شاهد برگزاری سالم، قانونمند و بانشاط انتخابات در مرحله اول بودیم که این موضوع با تایید عمومی جامعه نیز همراه بود. وی افزود:  بدست آوردن سرمایه مهم اعتماد جامعه مهم‌ترین دستاورد در مرحله اول انتخابات است.

بازوندتصریح کرد: برخورد با رای مردم به عنوان حق‌الناس، رعایت اصل مهم بی‌طرفی و تأکید بر تقویت و افزایش مشارکت عمومی و نشاط سیاسی از جمله دلایل به دست آمدن اعتماد مردم است که فرمانداران در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات مرحله دوم دارند باید همچنان در همین مسیر قدم برداشته و عمل کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه که  مردم لرستان در انتخابات گذشته مشارکت خوب و قابل قبولی از خود نشان داده‌اند، خاطر نشان کرد: با باز کردن فضای سیاسی بستری مناسب برای حضور حداکثری مردم فراهم شد و خوشبختانه شاهد بودیم در دور اول مشارکت مردم لرستان  بالاتر از میانگین کشوری بود.

بازوند اضافه کرد: براساس قانون کاندیداها یک هفته مهلت دارند، تبلیغات خود را انجام دهند و 24 ساعت قبل از آغاز زمان رأی‌گیری تبلیغات به پایان برسد.

استاندارلرستان با تصریح اینکه به اهمیت ضرورت مشارکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در این دوره از انتخابات کار نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.

هوشنگ بازوند عنوان کرد:‌ مشارکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس موجب شکل گیری مجلسی می‌شود که در مواضعش به‌صورت جدی منافع ملی را تضمین می‌کند و جهت‌گیری‌هایش در مسیر کلان کشور و در راستای حل مشکلات مردم خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز