امام جمعه همدان

نشاط و شادمانی بزرگترین هدیه به مردم ورزش دوست است

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۹۶۱۹۴
نشاط و شادمانی بزرگترین هدیه به مردم ورزش دوست است
آیت الله محمدی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی استان همدان در حد توان از تیم پاس حمایت دارند، گفت: نشاط و شادمانی بزرگترین هدیه به مردم ورزش دوست است که با کسب پیروزی ها به دست می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  امام جمعه همدان در دیدار با اعضای تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: شکست ها همواره عاملی برای کسب تجربه بیشتر در راستای دستیابی به پیروزی است و انتظار داریم بازیکنان تیم پاس همچون سایر ورزشکاران بتوانند با تلاش و دقت عمل بهتر در مسیر موفقیت و سربلندی تیم گام بردارند.

وی اضافه کرد: همانطور که پیروزی ورزشکاران کشورمان شادمانی میلیون ها ایرانی را به دنبال دارد، موفقیت بازیکنان پاس نیز دل های نزدیک به دو میلیون جمعیت استان همدان را خشنود می کند.

امام جمعه همدان بیان داشت: ورزشکاران با توکل به پروردگار و تلاش مضاعف می توانند به پیروزی ارزشمند برسند و انتظار می رود در بازی این هفته بتوانند ضمن کسب پیروزی، تماشاگران را خوشحال کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی استان همدان در حد توان از تیم پاس حمایت دارند، گفت: نشاط و شادمانی بزرگترین هدیه به مردم ورزش دوست است که با کسب پیروزی ها به دست می آید.

وی افزود: شادمانی مردم تندرستی و سلامت جامعه را به همراه دارد و محیط های ورزشی بهترین مکان برای ایجاد شور و نشاط سالم جمعیت مردمی بخصوص جوانان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: تفاوت یک ورزشکار ایرانی با سایر کشورها در این است که مسایل مادی در اولویت قرار ندارد و در هر پیروزی با سجده شکر، ثابت کرده اند که معنویات ورزش را مهم می دانند.

وی افزود: اعتقادات اخلاقی ورزشکاران ایرانی همواره زبانزد جهانیان بوده و عامل مهمی در موفقیت آنها به شمار می رود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: پاس فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشت و اکنون نیاز است با اتحاد و همدلی مسئولان، هواداران، رسانه و تلاش مضاعف اعضای تیم بتوانیم در دیدارهای باقی مانده به پیروزی برسیم.

عبدالحمید رمضانی افزود: دیدار این هفته پاس مقابل خونه به خونه بابل برای هر دو تیم مهم به شمار می رود و انتظار داریم مسئولان حضوری پر رنگ تر داشته باشند ضمن اینکه هواداران نیز ورزشگاه را پر کنند.

وی اضافه کرد: تیم پاس از بازیکنان و کادر فنی با اخلاق، متعهد و پرتلاش برخوردار است و امیدواریم در دیدارهای باقی مانده بتوانیم بقای پاس را در لیگ یک رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز