فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر:

کشف ۱۰۰ درصد جرائم خشن در شهرستان بوشهر

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۹:۳۷
کد خبر: ۳۹۶۲۲۹
کشف ۱۰۰ درصد جرائم خشن در شهرستان بوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح امنیت اجتماعی و همکاری پلیس آگاهی استان صد درصد جرائم خشن شهرستان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون کشف و مجرمین آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بوشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده در تشریح عملکرد فروردین‌ماه واحدهای انتظامی این شهرستان اظهار داشت: در مدت یادشده کشف انواع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.در این مدت دستگیری مجرمین نسبت به مدت مشابه سال قبل92 درصد افزایش داشته است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در یک‌ماهه سال جاری 2 کیلو و هشت‌صد گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بوشهر کشف، 26 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

او از انهدام 5 باند سرقت و دستگیری 14نفر سارق منزل، اماکن، خودرو و موتورسیکلت خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 57 نفر به اتهام ایجاد مزاحمت دستگیر شده‌اند.

وی با تأکید بر اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح امنیت ساحل و تفرجگاه‌ها و برخورد با خودروهای مزاحم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 453 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم توقیف‌ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز