فرمانده انتظامی استان؛

ظروف چینی ۲۲۰ میلیاردی قاچاق در هرمزگان کشف شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰:۳۶
کد خبر: ۳۹۶۲۷۶
ظروف چینی ۲۲۰ میلیاردی قاچاق در هرمزگان کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع ظروف چینی قاچاق از 36 دستگاه کانتینر به ارزش 220 میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران انتظامی استان طی چندین هفته اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و اقدامات نامحسوس مطلع شدند تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای از طریق مبادی رسمی اقدام به حمل کالای قاچاق از نوع ظروف چینی با حجم سنگین به داخل کشور می کنند.

وی افزود: در این راستا تیم های عملیاتی فعال با پوشش اطلاعاتی در کلیه محورهای مواصلاتی ، پنج دستگاه کامیون حامل ظروف چینی و شیشه ای قاچاق را در ایستگاه بارزسی شهید " میرزایی " بندرعباس شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: رانندگان خودروها ابتدا یک فقره پروانه گمرکی ارائه کردند که مشخص شد از محل پروانه مذکور 36 دستگاه کامیون کانتینر به وزن 362 تن کالای قاچاق از نوع ظروف چینی و شیشه ای قاچاق شده است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این زمینه پنج خودرو توقیف و برای 31 دستگاه به استناد ماده 58 قانون مبارزه با قاچاق پرونده تشکیل شده است افزود: در این راستا پنج متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند ؛ همچنین اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و عناصر اصلی باند قاچاق کالا ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 220 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی استان در سال جاری است.

این مقام انتظامی استان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز