با حضور معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس:

زنگ هفته سلامت در آموزشگاه شهدای معلم شهرستان قدس نواخته شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۷:۰۴
کد خبر: ۳۹۶۳۶۰
زنگ هفته سلامت در آموزشگاه شهدای معلم شهرستان قدس نواخته شد
همزمان با هفته سلامت معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس گفت: حساس سازی دانش آموزان در خصوص بیماری دیابت، به موضوع شعار هفته سلامت "غلبه بر دیابت " اشاره کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،مراسم بزرگداشت هفته سلامت با نواختن زنگ سلامت در آموزشگاه شهدای معلم با برنامه‌ریزی و اقدام توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس و همکاری اداره آموزش و پرورش و با حضور ریاست محترم آموزش و پرورش و معاون محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار گردید.

در این مراسم معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با هدف حساس سازی دانش آموزان در خصوص بیماری دیابت به موضوع شعار هفته سلامت "غلبه بر دیابت " اشاره کرد و در زمینه پیشگیری از دیابت وراههای غلبه  بر آن و تغذیه مناسب مطالبی را بیان داشت.

وی با بیان اینکه با تغییرات ساده ای در شیوه زندگی مانند حفظ وزن طبیعی بدن، داشتن فعالیت بدنی منظم و استفاده از رژیم غذایی سالم و ... می توان از ابتلا به دیابت نوع 2 جلوگیری یا آن را به تأخیر انداخت.

در پایان نیز مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار شد و به قید قرعه جوایزی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس به دانش‌آموزان برگزیده اهدا گردید. اجرای تئاتر، سرود، گالری نقاشی و جشنواره غذای سالم دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز