در چهارمین روز هفته سلامت در قزوین صورت گرفت؛

افتتاح دو مرکز و پایگاه سلامت برای خدمات دهی به مردم

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳:۲۴
کد خبر: ۳۹۶۴۳۴
افتتاح دو مرکز و پایگاه سلامت برای خدمات دهی به مردم
در چهارمین روز هفته سلامت دو پایگاه و مرکز سلامت در مناطق مختلف استان قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در چهارمین روز هفته سلامت دو مرکز و دو پایگاه سلامت برای خدمات دهی به مردم در چهارمنطقه مهرگان، شهیدبلندیان، محمدیه و پونک در آیین و مراسم جداگانه ای افتتاح و کلنگ زنی شد.

مرکز سلامت جامعه شماره8 ناحیه شهری مهرگان نخستین پروژه افتتاحی هفته سلامت بود که با حضور عسگری فرماندار البرز، صالحی بخشدار محمدیه، دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر اسکویی، معاون بهداشتی دانشگاه و دیگر مدیران، مراسم نمادین بهره برداری رسمی آن برگزار شد.

این مرکز را اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در زمینی به مساحت 3200متر مربع و با زیر بنای 750متر احداث و تکمیل کرده است و پس از تحویل به دانشگاه با هزینه یک میلیارد و 700میلیون ریال تجهیز و به جمعیت 48هزار نفری مهرگان، خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

پس از بریدن روبان ورودی این مرکز، پایگاه فوریت های پزشکی مهرگان نیز در ساختمان مجاور همین مرکز با دو دستگاه آمبولانس و شش تکنسین برای خدمات رسانی به مردم این شهر،به بهره برداری رسید.

مرکز سلامت جامعه شماره10 مرکز بهداشت شهیدبلندیان قزوین نیز با مشارکت خیرین در محوطه شرقی این مرکز کلنگ زنی شد.

این مرکز در چهار طبقه و هر طبقه 500متر مربع احداث می شود. طبقه اول برای آزمایشگاه، طبقه دوم پایگاه بهداشتی و محل برگزاری کلاس های مشاوره قبل از ازدواج، طبقه سوم مرکز سلامت شهری و روستایی برای پوشش جمعیت روستاهای شمال شهر قزوین و طبقه چهارم نیز کلینیک ژنتیک و پانسیون بهورزی پیش بینی شده است.

پایگاه سلامت شهری شماره7 محمدیه با جمعیت تحت پوشش 12هزار و 600نفری در ساختمانی با 170مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 206مترمربع به مبلغ 2میلیارد و 120میلیون ریال خریداری و در منطقه2 محمدیه به مردم خدمات سلامت ارایه می دهد.

روبان ورودی این پایگاه با قیچی حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی موینی امام جمعه محمدیه بریده شد.

کلنگ مرکز و پایگاه سلامت پونک، آخرین برنامه افتتاحیه چهارمین روز هفته سلامت بود که دکتر مهرام رییس دانشگاه به زمین زد. این مرکز با مساحت 500متر مربع زیربنا احداث و تکمیل می شود.

وزارت بهداشت و درمان1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز