معاون استانداراردبیل:

زنجیره شبکه تولید و بازار باید تکمیل شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۷:۳۶
کد خبر: ۳۹۶۴۸۷
زنجیره شبکه تولید و بازار باید تکمیل شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: زنجیره شبکه تولید و بازار در مجموعه پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان باید تکمیل شده و تقویت شود.

به گزارش برنا،اقبال عباسی در اولین جلسه شورای پارک علم و فناوری که با حضور اعضای پارک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نباید تولیدکننده ما در چرخه تولید و عرضه محصولات خود دچار مشکل شود بلکه شایسته است یک ظرفیت مناسب در حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و فناور شکل گرفته تا آنها با خیال راحت بتوانند تولیدشان را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: زنجیره شبکه تولید و بازار در مجموعه پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان باید تکمیل شده و تقویت شود.

وی با اشاره به فعالیت یک ساله پارک علم و فناوری در اردبیل با استقرار شرکت‌های مختلف فناور و دانش بنیان گفت: در این یک سال از 14 شرکت دانش بنیان استان، چهار شرکت مستقر در پارک بوده و مابقی نیز در دانشگاه‌ها و مراکز رشد مستقر هستند.

عباسی تصریح کرد: 71 متقاضی ثبت شرکت دانش بنیان نیز در نوبت بررسی پرونده و ارزیابی هستند تا زمینه‌ای فراهم شود که با استقرار و فعالیت این شرکت‌ها بتوان بیش از هر زمان دیگر فعالیت‌‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در مسیر کمک به توسعه استان با تکیه بر توانمندی‌های علمی و مهارتی انجام داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار اردبیل از حمایت همه‌جانبه دولت تدبیر و امید از کارآفرینان و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: ما یقین داریم در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به راحتی می‌توانیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان اقداماتی را در مسیر تولید بیشتر و ایجاد فرصت‌های اشتغال انجام دهیم.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت یک ساله پارک علم و فناوری در استان با هدف استقرار شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین اظهار کرد: تلاشی جدی انجام می‌دهیم تا فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای بر اساس فعالیت این شرکت‌ها در مسیر رشد و تعالی تولید و اقتصاد تحول‌‌آفرین در استان انجام دهیم.

عباسی افزود: باید این شرکت‌ها با فراغ بال در حوزه تولید متنوع محصولات با رویکرد علم و فناوری جدید ورود پیدا کنند و هیچ دغدغه‌ای از بابت فروش محصول نداشته باشند که در همین راستا به نظر می‌رسد پارک باید درصدد بازاریابی و تقویت زنجیره شبکه تولید و بازار محصولات باشد تا زمینه یک حرکت مثبت و سازنده در این بخش به وجود آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز