رسیدگی به یک هزار و ۹۰۳ دادخواست در هیات های کار و کارفرمایی ایلام

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۴:۳۳
کد خبر: ۳۹۶۴۹۶
رسیدگی به یک هزار و ۹۰۳ دادخواست در هیات های کار و کارفرمایی ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: یک هزار و 903 دادخواست سال گذشته در هیات های بدوی و تجدید نظر تشخیص و حل اختلاف کار و کارفرمایی این دستگاه اجرایی رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-علیرضا زرگوش  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام  اظهار کرد: زمان رسیدگی به دادخواست ها در هیات های بدوی و تجدیدنظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کاهش یافته که در این زمینه در جایگاه استان های نخست تا سوم کشور قرار داریم.

وی زمان رسیدگی به شکایت های کارگران و کارفرمایان در هیات های بدوی و تجدیدنظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام را به ترتیب هشت و 16 روز اعلام کرد. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اعلام کرد: وجود هیات های بدوی در همه شهرستان ها و فعالیت مراجع تجدید نظر در شش شهرستان استان باعث شده که زمان رسیدگی به دادخواست ها و شکایت ها بسیار پرشتاب باشد.
زرگوش گفت: سال گذشته به دادخواست های 638 نفر در استان که شرایط احراز استفاده از مستمری بیمه بیکاری داشتند، رسیدگی شد که با حکم مراجع ذیربط برای آنان بیمه بیکاری برقرار شد. 
وی افزود: در حوزه روابط کار نیز در سال 94 به 613 درخواست مشاغل سخت و زیان آور در کمیته های بدوی و تجدید نظر استان رسیدگی که برای آنها حکم صادر شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان حوزه کار این دستگاه اجرایی سال گذشته به هدف اطمینان از رعایت قانون کار، ایمنی و بهداشت محیط کار از پنج هزار واحد تولیدی، صنعتی و کارگاه استان بازرسی کردند. 
زرگوش یاد آور شد: نزدیک به 88 هزار نیروی مشمول قانون کار با جمعیت بیش از 256 هزار نفر در استان وجود دارد که حدود 50 درصد جمعیت استان ایلام را تشکیل می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز