طلایی پوشان روی برد را دیدند

برد سپاهان با خداحافظی نویدکیا

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۸:۱۸
کد خبر: ۳۹۶۵۹۱
برد سپاهان با خداحافظی نویدکیا
به گزارش برنا ازاصفهان قاسم زاغی نژاد بعد از برد یک بر صفرتیمش مقابل نفت تهران گفت: من در این سه روز کار خاصی برای سپاهان انجام ندادم و این پیروزی حاصل زحمات مربیان قبل است.

سپاهان با مربی جدید و اصفهانی خود بعد ازمدت ها توانست به پیروزی برسد.

به گزارش برنا ازاصفهان  قاسم زاغی نژاد بعد از برد یک بر صفرتیمش مقابل نفت تهران گفت: من در این سه روز کار خاصی برای سپاهان انجام ندادم و این پیروزی حاصل زحمات مربیان قبل است.

وی ادامه داد15 سال است که مربیگری می کنم و سابقه زیادی در فوتبال کشور و اصفهان دارم. با این حال هیچ سهمی برای خودم در این برد قائل نیستم و این نتیجه را حاضل زحمات مربیان قبلی می دانم.

هرچند سپاهان با گل دقایق پایانی منوچهری توانست پس از مدت‌ها رنگ پیروزی را ببیند اما گویا حاشیه دست از سر این تیم برنمی‌دارد و در آخرین قسمت این حواشی، رسول نویدکیا در میکسدزون ورزشگاه تختی تهران از قطع همکاری برادرش با باشگاه سپاهان خبر داده است.

رسول در حالی از جدایی محرم از سپاهان صحبت کرده است که دقایقی قبل از صحبت‌های او، خوروش سرپرست سپاهان از احتمال حضور نویدکیا در تمرینات سپاهان پس از بازی با نفت خبر داده بود.

با این حال هرچند به نظر نمی‌رسد محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان بازگردد اما موضع باشگاه سپاهان همچنان حضور محرم نویدکیا در تمرینات تیم است و صحبت‌های رسول نویدکیا مبنی بر قطع همکاری محرم با این باشگاه هنوز از طرف مسئولان سپاهان تأیید نشده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز