امام جمعه همدان

با دیدن خودروهای خارجی از صنعت خودروسازی‌ ایران خجالت می‌کشیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۷:۰۹
کد خبر: ۳۹۶۶۳۴
با دیدن خودروهای خارجی از صنعت خودروسازی‌ ایران خجالت می‌کشیم
آیت الله محمدی با بیان اینکه با دیدن خودروهای خارجی از صنعت خودروسازی‌مان خجالت می‌کشیم و این مشکلات تا زمانی که همه به فکر منافع و سود مالی خود هستیم، حل نخواهد شد،

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار جمعی از تشکل‌های کارگران و پیمانکاران استاناین مراسم در بین نمایندگان کارگران، پیمانکاران و مسئولان استان با بیان اینکه کارگران در عالم خود مشکلات خاص خود را دارند، اظهار کرد: علت حل نشدن این مشکلات از این روست که به دنبال ریشه‌یابی آن نیستیم و اقدامی در این‌باره انجام نداده‌‌‌‌‌ایم.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ادامه داد: اینکه همیشه دردها را پیدا می‌کنیم نیمی از راه است و این موضوع به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند پس باید به دنبال درمان مشکلات و راه حل آن‎ها نیز باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه هر کس به منافع شخصی خودش فکر می‎کند ولاغیر، افزود: من نمی‌دانم چرا این فرهنگ در کشور ما رسوخ کرده است!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید تعهدات ما الهی باشد، گفت: باید همگی تعهد الهی داشته باشیم و با وجدان کاری برای توسعه کشور تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به قاچاق کالا در کشور، آن را عامل افزایش بیکاری دانست و اظهار کرد: امروز مدافعان حرم از جان خود می‎گذرند تا ما در امنیت و آرامش باشیم ولی برخی ذره‎ای از سود خود نمی‌گذرند و در این راه دست به هر کاری می‎زنند.

محمدی با بیان اینکه عمده این مشکلات با قانون و این مسائل حل نمی‎شود بلکه شخص باید دیندار و اخلاق‌مدار باشد، افزود: در ایام عید ما چقدر کشته و ضرر مالی می‌دهیم! اینها همه از صنعت خودروسازی ماست!

وی با بیان اینکه با دیدن خودروهای خارجی از صنعت خودروسازی‌مان خجالت می‌کشیم و این مشکلات تا زمانی که همه به فکر منافع و سود مالی خود هستیم، حل نخواهد شد، ادامه داد: با این وضع، خودروها آبروی کشور را برده‎اند و این وضعیت تنها به خاطر کسب سود و منفعت شخصی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه امروز در شرایطی هستیم که هر کس به یک سمت می‌رود و دشمن نیز از این وضعیت ما سوء استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیران باید افراد را به خوبی تربیت کنند تا بهترین خروجی را داشته باشند، وگرنه خوب کار کشیدن از کارگر نشان از خوب بودن مدیر نیست، بلکه باید بتوان نیرو را تربیت کرد.

 

نظر شما