میثاق مسعودی خبر داد:

همایش پیشگیری از دیابت و تست خون رایگان در خانه فرهنگ علامه دهخدا برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۶:۲۷
کد خبر: ۳۹۶۶۴۵
همایش پیشگیری از دیابت و تست خون رایگان در خانه فرهنگ علامه دهخدا برگزار شد
خانه فرهنگ علامه دهخدا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس با همکاری اداره بهداشت شهرستان قدس همایش پیشگیری از دیابت و تست خون رایگان را برای عموم مراجعین این مجموعه برگزار نمود

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، مسعودی مدیر خانه فرهنگ علامه دهخدا گفت، این مرکز با همکاری اداره بهداشت شهرستان قدس به مناسبت هفته سلامت ضمن برگزاری همایش علل و روش های پیشگیری از دیابت تست قند خون را برای 350 نفر از همشهریان عزیز به صورت رایگان برگزار نمود.

وی اظهار کرد، در این همایش خانم احسانی کارشناس ارشد پیراپزشکی یکی از بارز ترین دلایل مبتلا شدن به دیابت را اضافه وزن و تحرک کم روزانه دانست و بهترین راه پیشگیری در این زمینه را تغذیه سالم و فعالیت مناسب برشمرد.

مسعودی افزود، این برنامه مفید که با استقبال فراوان عموم مردم رو برو شد کارشناسان  پیرا پزشکی اداره بهداشت شهرستان  برای 250 نفر از شهروندان گرامی تست قند خون را برگزار کردند.

photo_2016-04-24_22-11-57photo_2016-04-24_22-14-52

 مدیر خانه فرهنگ علامه دهخدا در پایان ضمن ابراز خرسندی از استقبال عمومی مردم بابت همایش های پزشکی نوید برگزاری همایشی با موضوع پیشگیری از پوکی استخوان در هفته آینده در این مرکز را به مراجعین محترم داد.

وی زمان دقیق برگزاری این همایش را یکشنبه 12/2/95 ساعت 30/9 صبح عنوان کرد.

 

نظر شما