معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد:

برگزاری مانور بزرگ مدیریت بحران در حوزه ict در مازندران

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۵:۵۷
کد خبر: ۳۹۶۷۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد: مانور بزرگ مدیریت بحران در حوزه ict در مازندران در نیمه نخست خرداد ماه 95 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی، در جلسه هماهنگی در این راستا با اشاره به این که این مانور به منظور ایجاد هماهنگی ها و افزایش آمادگی های لازم مابین سازمان های مسئول و مردم به منظور تسهیل مدیریت بحران و کاهش آسیب ها در زمان وقوع، برگزار می شود، افزود: شعار اصلی این مانور این است تا مردم در زمان بحران از پیام ها و تماس های کوتاه برای برقراری ارتباط در جهت مدیریت هرچه مطلوبتر و سریع تر بحران استفاده کنند.

یونسی استمرار ارتباط بین دولت و شهروندان و بالعکس و دولت با دولت در زمان وقوع و حین بحران را مهم و تعیین کننده ارزیابی کرد و افزود: فراهم کردن زمینه سریع نقل و انتقالات، برقراری و حفظ امنیت و نظم و رساندن خدمات زیر بنایی و امدادی از جمله مسائل مهم در زمان بحران است و لذا همه دستگاه های مسئول باید نهایت همکاری را در اجرای بهینه این مانور معمول دارند.

 وی با تاکید بر این که در زمان بحران باید مطالبات مردم از دولت و بالعکس روشن و مشخص باشد، تصریح کرد: این مهم باید از طریق سیستم های مختلف اطلاع رسانی به آگاهی مردم رسانده شود.

معاون استاندار با بیان این که موضوع برقراری ارتباط در زمان وقوع بحران موضوع بسیار مهمی است، یادآور شد: ارتباطات، جانمایه توسعه است و سبب افزایش علم، آگاهی و دانایی جامعه و تسهیل مشکلات می شود.

وی با اشاره به این که تدبیر در مدیریت بحران در گرو شکوفایی ارتباطات است، بیان داشت: ارتباطات، امروز یک ضرورت غیر قابل انکار برای فراهم کردن زمینه آسایش و رفاه شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز