استاندار آذربایجان غربی

مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری فعال داشته باشند

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۴:۲۴
کد خبر: ۳۹۶۷۲۴
مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری فعال داشته باشند
استاندار آذربایجان غربی گفت: مقام معظم رهبری از گردنه‌های زیاد و پیچیده‌ای ایران اسلامی را با عزت و سربلندی عبور داده‌اند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مقام معظم رهبری از گردنه‌های زیاد و پیچیده‌ای ایران اسلامی را با عزت و سربلندی عبور داده‌اند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مهندس سعادت در جلسه تبیین برنامه‌های سالروز بزرگداشت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر که در سالن حوزه استاندار با حضور جمعی از مدیران کل ادارات استان تشکیل شد، گفت: ولی فقیه یکی از بزرگترین‌ نعمت‌های خداوند متعال به ملت ما است، به طوری که امام خمینی و بعد از رحلت یافتن ایشان مقام معظم رهبری از گردنه‌های پرپیچ و خم زیادی کشورمان را با عزت و سلامتی عبور داده‌اند.

وی بر ضرورت تلاش برای کیفیت‌ بخشیدن به برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی تاکید و تصریح کرد: مقصود و هدفی که در این سری آئین‌ها، جشن‌ها و ... دنبال می‌شود، تبیین جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید کشورمان است.

استاندار آذربایجان‌غربی بر ضرورت اجرایی کردن برنامه‌های فاخر، ماندگار با تاثیرهای طولانی مدت تاکید و تصریح کرد: این سری آئین‌ها و اقدامات باید از نظر آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به معنای واقعی کلمه دارای خروجی ارزشمندی باشد، همچنین باید نقش تاثیرگذار وجود ولایت فقیه در حکومت اسلامی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان به بهترین شکل تبیین شود.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران به هیچ عنوان با زور، اسلحه و اقداماتی از این جنس به پیروزی نرسیده است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها، آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب بود، که ملت را با ایشان، سایر علماء و بزرگان همراه کرد و در نهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

استاندار آذربایجان غربی به هدایت‌های عالمانه و مدیریت هشت سال دفاع مقدس در رقم خوردن حماسه‌های غرورآفرین اشاره کرد و ادامه داد: به واسطه وجود یک نفس قدسی در راس نظام اسلامی همچنین با درایت و هوشمندی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران متجاوزان در خاک کشور ما کاری از پیش نبردند.

سعادت در ادامه اتحاد، همبستگی و هم‌افزایی آحاد ملت به ویژه قوای مسلح از جمله ارتش، سپاه و بسیج را یکی از مهم‌ترین نتیجه‌های وجود رهبری عالم و فاضل در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس به رغم کمبود تجهیزات و وجود داشتن دشمن تا دندان مسلح حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداده‌ایم.

استاندار آذربایجان غربی به وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه طی سال‌های اخیر و به دست نیامدن نتیجه مورد انتظار اشاره کرد و ضمن ابراز تاسف از انحراف یافتن انقلاب‌ ملت‌های آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: به دلیل نبود رهبری سیاستمدار و عالم دوباره به کام طاغوتیان زمان فرو رفته‌اند، بنابراین ولی فقیه یک نعمت ارزشمند برای کشور ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دنیا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تمام قد مقابل ما قیام کرده بود، خاطرنشان کرد: بیش از 50 کشور از سراسر جهان نیروی انسانی، تجهیزات نظامی و قوای فکری خود را به میدان آورده بود، ولی در نهایت مقابل سربازان گمنام و شهادت‌طلب این ملت مجبور به ترک میدان‌هایی شدند، که خودشان در آنها آتش‌‌افروزی کرده بودند.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد ماه قرار گرفته‌ایم، بر ضرورت برگزار کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف با حضور حداکثری آحاد مردم تاکید کرد و گفت: همچنین باید جوانان را برای حضور در این سری برنامه‌ها بیش از پیش تشویق کنیم.

وی بر ضرورت هم‌گرایی در بین اقشار مختلف مردم، پیروان ادیان توحیدی و اقوام در شرایط خطیر کنونی تاکید کرد و بیان داشت: در برنامه‌های ویژه این روزها باید مباحث تاثیرگذار در وحدت کلمه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد، زیرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت ما هستند.

استاندار آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، بر ضرورت سوق دادن آحاد مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، متولیان امور فرهنگی و رسانه‌ها در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز