کریمی : ۲هزار و۲۳۰ حادثه دیده از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه خبر داد.

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶:۱۲
کد خبر: ۳۹۶۸۲۰
کریمی :  ۲هزار و۲۳۰ حادثه دیده از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه خبر داد.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 2 هزار و230 حادثه دیده از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، داریوش کریمی با بیان این خبرگفت : در این مدت 382 مورد حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر استان گزارش شده است.

کریمی خاطر نشان کرد : از مجموع این حوادث  195 مورد حادثه جاده ای ، 33مورد حادثه شهری ، 5 مورد سیل و آبگرفتگی، 8 مورد حادثه صنعتی وکارگاهی، 12مورد حادثه کوهستان، 2مورد حادثه ساحلی ، 9مورد برف ، کولاک و طوفان ، 1 مورد آوار  و 7 مورد خدمات مناسبتی امدادرسانی شده اند. همچنین 110 مورد نیز با مراجعه به پایگاه ها خدمات حضوری دریافت نموده اند.

وی در ادامه به اسکان اضطراری 501 تن در این مدت توسط جمعیت هلال احمر استان اشاره و تصریح کرد : همچنین 38 مورد رهاسازی مصدومین از خودرو توسط نیروهای امدادی جمعیت استان انجام شده است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد :1317 تن نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 445 تیم  عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیاتهای یادشده به کارگیری شدند.

                           

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز