انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۹۶۸۴۲
انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در اولین روز از هفته کار و کارگر امضاء شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه  با تبریک هفته کار و کارگر، تعامل  و همکاری به منظور توسعه و گسترش فرهنگ  تعاون، کار و کارآفرینی با استفاده از ظرفیت های آموزشی و پرورشی، اطلاع رسانی دقیق به منظور استفاده بهینه از منابع انسانی و سرمایه های موجود در راستای راه اندازی کسب و کار های پایدار و مولد را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی افزود: تشکیل تعاونی جهت رسیدن به رفاه اجتماعی، استفاده از ظرفیت های بخش تعاون جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت های پرورشی و آموزشی و  ارائه آموزش های لازم متناسب با بازرا کار به دانش آموزان از دیگر اهداف این تفاهم نامه هستند.

محسن بیگی تصریح کرد: فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان مشترک در خصوص اعتلای فرهنگ تعاون، رفاه اجتماعی و توسعه کارآفرینی و اشتغال و هدایت و آماده سازی جامعه دانش اموزی در جهت انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاهی متناسب با بازار کار از مهمترین تعهدات مشترک این تفاهم نامه می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ارائه مشاوره های تخصصی و کاربردی در خصوص نحوه ورود به بازار کار، اشتغال و کارآفرینی، تشکیل و توسعه تعاونی ها با استفاده از ظرفیت موجود، همکاری و مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار های خرد و خانگی، و حمایت از تشکیل تعاونی های آموزشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی برخی از تعهدات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

محمد محسن بیگی توسعه و گسترش فرهنگ و روحیه تعاون و کار آفرینی در سطح مدارس، اتخاذ تدابیر لازم در زمینه برگزاری کلاس های تابستانی کارآفرینی در مدارس و هماهنگی در خصوص برگزاری جلسات انجمن اولیاء ومربیان در راستای  توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی را از مهمترین تعهدات آموزش و پرورش استان برشمرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز