مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

بازنشستگان فرهنگی، سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش هستند

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۹۶۸۴۶
بازنشستگان فرهنگی، سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش هستند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از بازشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه هایی ماندگار نام برد و گفت: بازنشستگان فرهنگی، سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در گردهمایی  رؤسای کانون بازنشستگان شهرستان ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی اساتید و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت هستند که استفاده از تجارب و پیشنهاد های آنها چراغ راه مسئولان آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف است.

وی با اشاره به بازنشستگی بیش از یکهزارو 500 فرهنگی در تابستان 95 اظهار کرد: تکریم و احترام بازنشستگان ضروری است زیرا بازنشستگی مانند چرخه ای است که مرتب جابجا شده و نوبت به شاغلان نیز خواهد رسید.

محسن بیگی تصریح کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان کشور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور هستند که عدم توجه به آنها، آسیب های جبران ناپذیری  به اخلاقیات و زیرساخت های اجتماعی  وارد می کند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود:  در هر جامعه ای که نسبت به سرمایه های اجتماعی کم توجهی شود آن جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه دچار مشکل خواهد شد.

وی از وجود بیش از 33 هزار فرهنگی بازنشسته در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و گفت: استفاده از امکانات، فضاهای رفاهی، درمانی، ورزشی و ظرفیت های آموزش و پرورش استان بین بازنشستگان و شاغلان هیچ تفاوتی وجود ندارد

محمد محسن بیگی  اظهار کرد: تکریم و تجلیل از همکاران بازنشسته فرهنگی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تقدیر از زحمات بی دریغ آنها در عرصه فرهنگ و ادب است.

 بر پایه این گزارش؛ گردهمایی  رؤسای کانون بازنشستگان شهرستان ها و مناطق استان در میهمانسرای  فرهنگیان برگزار شد و نمایندگان بازنشستگان فرهنگی در فضایی صمیمی در ارتباط با مسائل و مشکلات پیش رو پیشنهادات و نظرات خود را به مدیر کل آموزش و پرورش استان ارائه کردند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز