با شکست کیمیافرایند تهران

خیز ۳ امتیازی نفت گچساران برای صعود به لیگ دسته یک

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶:۱۶
کد خبر: ۳۹۶۸۷۱
خیز ۳ امتیازی نفت گچساران برای صعود به لیگ دسته یک
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از هفته هفتم مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران میزبان خود کیمیافرایند تهران را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و کیمیافرایند تهران عصر دیروزاز هفته هفتم  مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران به میزبانی تیم گچسارانی در ورزشگاه اختصاصی نفت برگزار شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برای صعود به لیگ برتر چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارد و امید به همه اما و اگرهای احتمالی به نفع خود بسته بود در این دیدار با ترکیبی هجومی مقابل تیم تهرانی قرار گرفت تا به هدف خود صعود به لیگ دسته یک نزدیک‌تر شود.

تلاش‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیمه نخست علی‌رغم به دست آوردن چندین موقعیت گل و یک ضربه پنالتی که توسط قائم اسلامی‌خواه از دست رفت به نتیجه نرسید تا بازیکنان و هوادران این تیم نفتی به نیمه دوم این دیدار دلخوش کنند.

حامد اکبری اما از تیم کیمیافرایند تهران موفق شده بود در دقیقه ۳۱ نیمه نخست برخلاف جریان بازی دروازه نفت و گاز گچساران را باز کند.

با آغاز نیمه دوم این دیدار بهزاد داوودی توانست شوکی از شادی و هلهله را با به ثمر رساندن نخستین گل تیم نفت گچساران به تور دروازه تیم تهرانی را در میان بازیکنان و هواداران ایجاد کند.

حملات تیم نفت بدون به ثمر رسیدن گل ادامه داشت تا دقیقه ۷۷ که عباس کندل موفق شد گل دوم و پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل حریف تهرانی خود به ثمر برساند تا تیم نفت و گاز گچساران  با کسب ۱۲ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گیرد و برای صعود به پیروزی در بازی‌های آینده چشم بدوزد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز