برخورد اتومبیل با درخت در بسطام یک کشته بر جای گذاشت

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۶:۳۵
کد خبر: ۳۹۶۹۴۰
برخورد اتومبیل با درخت در بسطام یک کشته بر جای گذاشت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با درخت در اتوبان بسطام ،ابتدای جاده مجن ، راننده خودرو درگذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علی رضا محمدی افزود: این حادثه در ساعت 23:00 شب روی داد که آتش نشانان ایستگاه یک برای خدمات رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: برخورد شدید خودرو سواری پراید با درخت حاشیه خیابان باعث گرفتار شدن راننده در اتاقک این وسیله نقلیه شد.

وی با اشاره به تائید فوت راننده این خودرو توسط عوامل اور‍‍‍ژانس، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با به کارگیری تجهیزات ویژه نجات، قسمتی از اتاقک خودرو را برش دادند و راننده جوان را از داخل اتاقک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

محمدی گفت: علت وقوع این تصادف شدید از سوی پلیس راهور تحت بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود همچنین از وقوع یک مورد آتش سوزی در یک منزل مسکونی هم خبرداد وگفت: به محض اطلاع، آتش‌نشانان ایستگاه 22 بهمن آتش‌نشانی شاهرود در کمترین زمان به محل حادثه آتش‌سوزی اعزام شدند و با اطفای حریق از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

وی افزود: این آتش‌سوزی در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه به وقوع پیوست و شعله‌های آتش همراه با دود بسیار غلیظ از درب و پنجره طبقه دوم خارج می‌شد و هر لحظه امکان داشت شعله‌های آن به طبقات دیگر نیز سرایت کند.

به گفته وی، در برخورد با این حادثه آتش‌نشانان با قطع جریان برق و گاز این ساختمان مسکونی، بلافاصله با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و به کارگیری سامانه های نوین آبرسانی به کانون آتش نزدیک شدند و با تلاش بسیار،از گسترش آن به طبقات دیگر جلوگیری کردند .

محمدی افزود: آتش‌نشانان همچنین با استفاده از تهویه،دود ناشی از آتش‌سوزی را از داخل طبقات این ساختمان تخلیه کردند.

وی تصریح کرد: در جریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیب جانی نرسید اما مقادیر زیادی لوازم خانه در میان شعله‌های آتش سوخت.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت آتش‌سوزی، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی بررسی‌های خود را درباره علت حادثه آغاز کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز