برگزاری مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت پسران و دختران در ایلام

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۱:۲۷
کد خبر: ۳۹۷۰۳۳
برگزاری مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت پسران و دختران در ایلام
رئیس هیات اسکیت استان ایلام گفت: اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان اسکیت سرعت در بخش دختران و پسران از 11 اردیبهشت ماه جاری به مدت شش روز در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- قدرت جمشیدیان   رئیس هیات اسکیت استان ایلام اظهار کرد: اردوی تیم ملی پسران و دختران در رده جوانان و بزرگسالان از تاریخ 11 تا 16 اردیبهشت ماه زیر نظر مربیان تیم ملی اسکیت سرعت کشور برگزار می شود.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون اسکیت اعضای تیم منتخب ایلام نیز به همراه مربیان خود در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت که این کار موجب رشد این رشته ورزشی در استان و ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران استان خواهد شد.
جمشیدیان تاکید کرد: تیم منتخب ایلام را 40 نفر دختر و پسر تشکیل می دهند که از گروه دختران 20 نفر و از گروه پسران نیز 20 نفر در این اردو حضور دارند.
رئیس هیات اسکیت ایلام با اشاره به حمایت های مسئولان استان از این رشته ورزشی یادآور شد: با حمایت های بی دریغ و رایزنی های مسئولان زمینه برای کسب میزبانی ایلام و برگزاری اردوی تیم ملی اسکیت فراهم شد.
وی خاطر نشان کرد: هیات اسکیت استان اقدامات و تدارکات لازم برای پذیرایی از ورزشکاران و مربیان را اردوی تیم ملی اسکیت فراهم کرده و تلاش می کند میزبان خوبی برای این تیم ها باشد.
تیم ملی اسکیت با حضور 60 ورزشکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان 30 نفر در بخش دختران و 30 نفر در بخش پسران از روز 11 اردیبهشت در محل پیست اسکیت قلاویزان و سالن شهدای قلاویزان اردوی آمادگی خود را برگزار می کند. 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز