جسد غریق هلیلانی پس از ۱۱ روز از رودخانه سیمره گرفته شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۷۰۳۷
جسد غریق هلیلانی پس از ۱۱ روز از رودخانه سیمره گرفته شد
جسد مرد 35 ساله ساکن بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول پس از حدود 11 روز از رودخانه خروشان سیمره گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-این مرد 35 ساله هلیلانی در اثر بارندگی های شدید دو هفته گذشته در سیل گرفتار و در رودخانه سیمره غرق شد.
از آنروز تا کنون عملیات امداد و نجات برای یافتن جسد وی انجام شد تا اینکه روز گذشته با تلاش غواص خیر کرمانشاهی جسد وی از رودخانه سیمره گرفته شده و به خانواده نگران و داغدارش تحویل داده شد.
پیش از این نیروهای امدادی در روزهای گذشته آثاری از جنازه وی پیدا کرده بودند که در اثر شدت جریان آب به مکان دیگری منتقل شده و جستجو برای پیدا کردن وی نتیجه نداده بود.
غواص کرمانشاهی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: جسد غریق هلیلانی را پس از یک روز جستجو در آبهای خروشان رودخانه سیمره یافتم تا نگرانی و بیقراری خانواده داغدار وی پایان یابد.
بهمن پرورش اظهار کرد: با بررسی شرایط رودخانه و پس از یک روز تلاش جسد این جوان هلیلانی در بیشه زارهای رودخانه سیمره روبروی روستای طولاب پیدا شد.
این غواص و امدادگر اهل استان کرمانشاه افزود: مدت 17 سال است که در زمینه امدادرسانی به هموطنان در حوادث مختلف از جمله سیل، آتش سوزی و نجات کوهستان در تمامی مناطق کشور فعالیت می کنم و حدود 30 هزار ساعت عملیات امداد و نجات را به ثبت رسانده ام.
وی بیان کرد: با وجود کسالت ناشی از عفونت کلیه و ریه و بستری بودن در بیمارستان به محض تماس از طرف خانواده جوان هلیلانی برای پیدا کردن جسد وی راهی استان ایلام شدم.
وی با بیان اینکه تمامی امکانات امدادی را با هزینه شخصی خودم تهیه کرده ام خواستار کمک و حمایت مسئولان شد.
بارش های رگباری در واپسین روزهای فروردین بیشتر نقاط استان ایلام را در بر گرفت که به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها منجر شده و خسارت های بسیاری را به بخش های زیرساختی ، شبکه های ارتباطی و مخابراتی و زمین های کشاورزی وارد کرد و بر اساس آخرین برآوردها یک هزار و 800 میلیارد ریال در نتیجه این سیل خسارت به بار آمده است.
در جریان این بارندگی های پنج نفر بر اثر سیلاب و صاعقه جان باختند و 20 نفر نیززخمی شدند.
آبان ماه سال گذشته نیز در اثر بارش های کم سابقه که بر اساس سخنان مسئولان هواشناسی در چندین دهه اخیر کم سابقه بود ضمن وارد آمدن خسارت های بسیار به بخش های مختلف به مرگ چهار نفر نیز انجامید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز