حضور آگاهانه در انتخابات دهم اردیبهشت یک تکلیف شرعی است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۶:۲۴
کد خبر: ۳۹۷۰۴۲
حضور آگاهانه در انتخابات دهم اردیبهشت یک تکلیف شرعی است
مشاور استاندار ایلام در امور روحانیون گفت: حضور گسترده، آگاهانه و پر شور در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دهم اردیبهشت یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حجت الاسلام محمد محمدیان   مشاور استاندار ایلام اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین اتفاق های سیاسی است که آینده کشور را رقم می زند.

وی ادامه داد: مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای روز دهم اردیبهشت کار نیمه تمام خود را به اتمام می رسانند و افراد شایسته را به عنوان منتخب خود راهی خانه ملت می کنند.
محمدیان افزود: در جمهوری اسلامی انتخابات با شور و نشاط خاصی همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته و دشمنان هر میزان برای کم رنگ جلوه داده مردم تبلیغ کرده اند، تاکنون مردم با حضور حداکثری خود توطئه های آنان را خنثی نموده اند.
وی ابراز امیدواری کرد که مردم افراد شایسته، کارآمد، لایق، مدبر، توانمند و کاردان که به وظایف قانونی خود در مجلس آگاه باشند را روانه خانه ملت کنند.
روز جمعه 10 اردیبهشت مردم استان ایلام در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین سه نماینده خود از بین شش نامزد دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران به پای صندوق های رای می روند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز