مدیرعامل شرکت نفت اردبیل:

کاهش ۳۴ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در استان اردبیل

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۵:۲۱
کد خبر: ۳۹۷۰۷۳
کاهش ۳۴ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در استان اردبیل
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کاهش ۳۴ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در استان اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت: این امر بیانگر کاهش قاچاق سوخت در اردبیل است

به گزارش برنا،محمود آقامحمدیان در جلسه بررسی راهکارهای مبارزه با قاچاق سوخت در اردبیل اظهار داشت: کشفیات سوخت قاچاق در استان اردبیل در سال گذشته 34 درصد کاهش یافته که این امر بیانگر کاهش قاچاق سوخت در اردبیل است.

وی با اشاره به کشف 105 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان اردبیل در سال گذشته بیان کرد: این در حالی است که در سال 93 سوخت قاچاق کشف‌شده در استان به میزان 160 هزار لیتر بوده و شاهد کاهش قاچاق مواد سوختی در استان اردبیل بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اقدامات نظارتی و بازرسی از مراکز عرضه سوخت در استان گفت: در سال گذشته 4 هزار و 460 مورد بازرسی از مراکز عرضه و مصرف سوخت استان انجام شده که این میزان بازرسی‌ها نیز در مقایسه با سال 93 به میزان 44 درصد افزایش نشان می‌دهد.

آقامحمدیان افزود: در واقع کاهش قاچاق سوخت در استان اردبیل مربوط به افزایش و تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها بوده که عرصه را به قاچاقچیان مواد سوختی و متخلفان در این حوزه تنگ‌تر کرده تا نتوانند در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به تشکیل 103 پرونده تخلفات در این حوزه تصریح کرد: از متخلفان در این حوزه در سال گذشته با رسیدگی به تخلفات آنها در مراجع مربوطه مبلغ 88 میلیون ریال دریافت شده تا این امر زمینه‌ساز کاهش هر چه بیشتر قاچاق سوخت در استان شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها تلاش و جدیت بر این است تا امسال نیز همچون سال گذشته شاهد روند نزولی قاچاق سوخت در استان اردبیل باشیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز