معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

تقویت نقاط قوت صادرات از برنامه های حوزه اقتصادی در سال جاری است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۶:۳۴
کد خبر: ۳۹۷۱۶۹
تقویت نقاط قوت صادرات از برنامه های حوزه اقتصادی در سال جاری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، تسهیل سرمایه گذاری، تقویت نقاط قوت توسعه صادرات غیر نفتی و تلاش برای رفع موانع بخش تولید را از برنامه های مهم حوزه افتصادی استان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مهندس مجید محنایی در کارگروه توسعه صادرات استان، افزود: این استان به دلیل عقب ماندگی تاریخی از نظر زیرساخت های اقتصادی به خصوص در حوزه صادرات غیرنقتی به حمایت و توجه ویژه دولت نیاز دارد.

وی اظهار داشت: برای اصلاح امور تجاری به اصلاح برخی رویه ها، دستورالعمل ها و قوانین نیاز هست تا چرخ تولید و صادرات در این استان با شتاب بیشتری به حرکت درآید.

محنایی تصریح کرد: بخش زیادی از تولیدات واحدهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد از گمرک سایر استان ها صورت می گیرد که دلیل عمده این مساله، ضعف زیرساخت های عمرانی است.

معاون امور اقتصادی گفت: دولت، پیگیر تصدی گری فعالیت های اقتصادی و دخالت در امور فعالان اقتصادی نیست و از همه ظرفیت های خود برای رونق اقتصادی و تجاری استفاده می کند.

وی با بیان اینکه، صادرات 1394 در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال 1393 کاهش یافت، گفت: در تلاشیم، این کاهش در سال جاری جبران شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز