با هدف تسریع در رفع نواقص پل های مکانیزه صورت پذیرفت؛

اجرای سیستم مانیتورینگ در ۱۵ پل عابر پیاده مکانیزه سطح شهر

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۵:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۲۷۴
اجرای سیستم مانیتورینگ در ۱۵ پل عابر پیاده مکانیزه سطح شهر
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اجرای سیستم مانیتورینگ در 15 پل عابر پیاده مکانیزه سطح شهر خبر داد.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد عنوان کرد: از اواسط بهمن ماه سال گذشته اجرای طرح نوآورانه و خلاقانه نصب سیستم مانیتورینگ بر روی پل‌های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر با هدف رفع خطاهای احتمالی و کاهش مدت زمان خاموشی پله برقی‌ها و آسانسورها آغاز گردید.

وی با اشاره به اجرای این طرح بر روی 15 پل مکانیزه سطح شهر تصریح کرد: در حال حاضر 4 پل عابر پیاده مکانیزه واقع در انتهای بلوار سجاد مقابل پارک ملت، بلوار فردوسی مقابل آپارتمان های مرتفع، خیابان مدرس و پایانه قطارشهری غدیر با اعتبار 90 میلیون ریال برای هر پل مجهز به سیستم مانیتورینگ می باشد، همچنین این سازمان در حال اجرای طرح سیستم مانیتورینگ با اختصاص اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و سیصد میلیون ریال  در 15 پل عابر پیاده سطح شهر است.

محبی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 14 هزار پیام اعلام کارکرد از طریق این سیستم به کارشناسان نظارت سازمان ارسال شده است، افزود: با اجرای سیستم مانیتورینگ بر روی پل های مکانیزه سطح شهر و تسریع در اعلام خاموشی و رفع نواقص این پل ها بیش از 90 درصد از شکایات مردمی کاهش خواهد یافت.

وی در خصوص ویژگی این سیستم خاطر نشان کرد: سیستم مانیتورینگ شامل دستگاهی مجهز به سیم کارت و حس‌گر جهت ارتباط با اپراتور و کارشناسان فنی سازمان می‌باشد که پس از نصب بر روی پله برقی‌ها و آسانسورها در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی و یا عدم خدمات‌دهی پله برقی‌ها و آسانسورها سریعا اطلاعات و خطاهای موجود را به سازمان، اپراتور پل ارسال می نماید و کارشناسان از طریق این سیستم سرعت عمل بیشتری در رسیدگی و رفع معایب خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز