رییس کل دادگستری استان:

امنیت در جامعه مدیون نیروی انتظامی است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۲:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۲۹۰
امنیت در جامعه مدیون نیروی انتظامی است
رییس کل دادگستری استان در جمع پاسداران یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مخصوصا یگان ویژه بازوی قدرتمند امنیت است وامیدواریم روز به روز تقویت شود تا از ارزشهای ملی و اسلامی صیانت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛ حجت الاسلام و المسلمین مزارعی بیان کرد: امنیت در جامعه مدیون نیروی انتظامی است، زیرا حضور فیزیکی مأموران شریف انتظامی احساس خوشایندی به مردم دست می دهد و همین حضور، یک پیام محوری دارد و آن پیام ا منیت و آرامش است.

وی خطاب به مأموران نیروی انتظامی گفت: تلاش نیروی انتظامی را نمی توان با حساب و کتاب های مادی برآورد کرد زیرا تلاش این کارکنان شریف یک وظیفه الهی است و کسی که با سعه صدر، تحمل مشکلات و مقابله با پلیدی های جامعه، روز و شب کار می کند، اجر بزرگی دارد.

رییس شورای قضایی استان اظهار کرد: تابع دستور مافوق بودن، تحمل پرخاشگری افراد بیرون از سازمان در هنگام ماموریت، به خطر انداختن جان و گذشتن از نیازهای خانواده کاری سخت و طاقت فرساست.

مزارعی تصریح کرد: پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب نیروی انتظامی با پشتیبانی از حریم ولایت و ارزشهای اصیل انقلابی و تحمل ناملایمتی ها نشان داد که این نیروی ارزشمند ستون محکم انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام حمایت همه جانبه افزود: دستگاه قضایی استان با تمام توان از نیروی انتظامی و یگان ویژه حمایت می کند و اجازه نمی دهد اخلال گران و آشوب کنندگان حرمت این نهاد ارزشمند را زیر پا بگذارند.

رییس کل دادگستری استان تذکر داد: نیروی انتظامی تشکیلاتی خودساخته و مقتدر است و بایستی مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه ای برخورد کنند که با برخورد انسانی، فرهنگ اخلاقی و اجتماعی را در جامعه گسترش دهد.

رییس کل دادگستری استان در پایان یادآور شد: این همه سختی کار نیروی انتظامی، نباید باعث شود سخت گیری و تلخکامی را به محیط گرم خانواده بکشانید و بایستی با تفکیک دو حوزه خانواده و کار،  محبت و آرامش را برای زن و فرزندانتان به ارمغان ببرید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز