توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام شد؛

مذاکره با سرمایه گذاران لهستانی در زمینه توسعه زیرساختها در خراسان رضوی

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۶:۳۲
کد خبر: ۳۹۷۳۰۵
مذاکره با سرمایه گذاران لهستانی در زمینه توسعه زیرساختها در خراسان رضوی
مدیرعامل و مدیران واحد های مختلف سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با نمایندگان چند شرکت سرمایه گذاری از کشور لهستان در زمینه توسعه زیر ساختی در استان گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین شکوهی و تعدادی از مدیران واحد های مختلف بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ظهر امروز 6 اردیبهشت ماه در جلسه ای با پیوتر ژاندوا (Piotr Ƶᶏd³o) مدیرعامل وکریشتو والوش(Krzyztof Walu) رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری درو( Drew Investement LLC) همچنین نخوسواف گورال چک )  Lechos³aw  Goralczyk (مدیرعامل و دکتر امین جمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری و تجارت خارجی شرکت سکاما (Sekama LLC) از کشور لهستان دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با تاکید به توجه این سازمان به جذب سرمایه گذار در زمینه توسعه زیر ساختی در استان، عنوان کرد: با توجه به فعالیت گسترده سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به عنوان یک هلدینگ بزرگ اقتصادی آمادگی برای جذب سرمایه گذاران دیگر کشورها در زمینه های مختلف به ویژه توسعه زیرساختهای شهری در استان داریم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در خصوص ظرفیتهای سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از حوزه های مهم سرمایه گذاری در استان توسعه صنعت گردشگری است چرا که خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد علاوه بر جمعیت قابل توجه خود، سالانه پذیرای زائران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و دیگر نقاط جهان است.

وی همچنین به وجود فرصتهای سرمایه گذاری در بخش صنعت، معادن و انرژی در استان اشاره کرد و افزود:  برخی از مناطق استان با دارا بودن شرایط جوی، جغرافیایی و ذخایز معدنی، شرایط خوبی را برای فعالیت  و سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی توربین های بادی و استخراج معادن دارا هستند.

شکوهی ادامه داد: همچنین با توجه به لزوم به بروز سازی تکنولوژی های نوین در حوزه های انرژی، عمران و ساخت و ساز و ... جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف در استان احساس می شود که تلاش داریم در این زمینه شرایط را برای همکاری های مشترک با سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم برقراری  این تعاملات زمینه های خوبی را برای همکاری های مشترک با سرمایه گذاران کشور لهستان ایجاد کند.

گفتنی است در این دیدار نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری لهستانی نیز در خصوص ظرفیتها و توانمندی های این کشور  در حوزه های مختلف اعم از انرژی، تولیدتکنولوژی های نوین ساختمانی و هتل داری، بازرگانی، ایجاد هایپر مارکت های بزرگ و زنجیره ای و ... گفتگو کردند.

شایان ذکر است قرار است این گروه سرمایه گذار در مدت حضور خود در مشهد علاوه بر بازدید از ظرفیتهای شرکت ها موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری های استان در جلسات تخصصی مختلف در جهت ایجاد زمینه های لازم برای همکاری های مشترک شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز